تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1403 - 10:46

خبرنگار:اصغر عسکری/ سردبیر:علیرضا مهران پور

حفظ محیط‌زیست از اولویت های شرکت فولاد آلیاژی ایران

حفظ محیط‌زیست از اولویت های شرکت فولاد آلیاژی ایران
با طراحی و اجرای فن‌های کمکی دستگاه غبارگیر کوره‌های پاتیلی در شرکت فولاد آلیاژی ایران حجم آلودگی محیطی کاهش می یابد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اعلام این خبر افزود: شرکت فولاد آلیاژی ایران در راستای بهبود مستمر و توسعه پایدار محیط زیستی اقدام به طراحی و اجرای فن‌های کمکی دستگاه غبارگیر کوره‌های پاتیلی، کرده‌است.

وی گفت: این شرکت در راستای تحقق توسعه پایدار با رویکرد حفظ محیط‌زیست و با استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان، طراحی و ساخت فن‌های کمکی سیستم غبارگیر کوره‌های پاتیلی در برنامه خود قرار داده و به مرحله اجرا درآورده است.

 

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران ، بر این موضوع تأکید کرد که با اجرای این طرح، علاوه بر کاهش حجم غبار داخل سالن فولادسازی، از پراکنش غبار به بیرون از سقف فولادسازی، جلوگیری به عمل آورده است.

محمد کمال‌زاده افزود: شرکت فولاد آلیاژی با اختصاص حدود ۸ درصد سرمایه اولیه جهت اجرای سیستم‌های تصفیه و کنترل آلاینده‌های محیط زیستی و اجرای فضای سبز به میزان ۶۰ هکتار گونه‌های تزیینی و ۳۵۰ هکتار گونه‌های بیابانی همواره در حفاظت از محیط‌زیست پیشرو بوده است.

اوبا اشاره بر این موضوع که این شرکت ۶ دوره به‌عنوان صنعت سبز انتخاب شده است، گفت: در سال ۱۴۰۲ علاوه بر هزینه‌های نگهداری سالیانه این سیستم‌ها که حدود ۸۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ بوده، پروژه‌های نصب فن کمکی کوره‌های پاتیلی، طراحی و نصب سیستم شارژ مستقیم کوره ۳، نصب سیستم پایش آنلاین غبار کوره‌های ۲ و ۳ و مدیریت سایت پسماند ویژه، با اختصاص حدود ۷۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.