تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1405 - 12:05

خبرنگار:علیرضا مهران پور

۹۹ میلیارد ریال برای ارتقای تجهیزات کنترل کیفیت آب در یزد هزینه شد

۹۹ میلیارد ریال برای ارتقای تجهیزات کنترل کیفیت آب در یزد هزینه شد
مدیرعامل شرکت آبفای استان از ارتقای تجهیزات کنترل کیفیت آب به منظور تقویت زیرساخت‌های آزمایشگاهی و گندزدایی با اعتبار 99میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه‌ای در حوزه کنترل کیفیت آب و ارتقای تأسیسات گندزدایی در استان، گفت: با هدف افزایش آمادگی و پایداری خدمات در شرایط اضطراری، بیش از ۹۹ میلیارد ریال برای توسعه تجهیزات و تأسیسات مرتبط هزینه شده است.

 

او افزود: در این راستا تجهیزات ضروری آزمایشگاهی نوسازی و تکمیل شد که برای این بخش ۵۷ میلیارد ریال اعتبار عمرانی اختصاص یافت.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد ادامه داد: همچنین به منظور تضمین تداوم فرآیند گندزدایی آب، لوازم یدکی تجهیزات گندزدایی به ارزش ۳۷ میلیارد ریال خریداری و در تأسیسات مورد نیاز استان تأمین شد.

 

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد از افزایش ۶۰ درصدی ظرفیت ذخیره آب ژاول در استان نیز خبر داد و گفت: برای این منظور مخازن پلی‌اتیلن جدید با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال خریداری و به چرخه بهره‌برداری اضافه شد.

 

علمدار خاطرنشان کرد: ارتقای دستگاه‌های الکترولیز نمک طعام و بهسازی تأسیسات آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان نیز از دیگر اقدامات انجام شده برای افزایش پایداری و کیفیت خدمات آبرسانی بوده است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.