تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آبان 1403 - 10:34

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

شرکت آبفای استان یزد پیشگام در عرصه خدمات رسانی الکترونیکی به شهروندان

شرکت آبفای استان یزد پیشگام در عرصه خدمات رسانی الکترونیکی به شهروندان
شرکت آب و فاضلاب استان یزد با پیشگامی در عرصه خدمت رسانی الکترونیکی، در راستای ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان قدم برمی دارد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛نگارش معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: شرکت آب و فاضلاب استان یزد به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه خدمات رسانی الکترونیکی به شهروندان، درغرفه دولت الکترونیک شانزدهمین نمایشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد (کامتیکس ) استان یزد که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد، حضور یافت.

 

او افزود: این حضور به منظور معرفی دستاوردهای دولت الکترونیک و هوشمند سازی در حوزه آب و فاضلاب و همچنین در راستای ارتقاء کیفیت خدمات به مردم صورت پذیرفت.

 

اکرم رحیمی مدیر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک شرکت آبفای استان یزد نیز بر بهبود خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید کرد و گفت: هوشمند سازی و مکانیزاسیون بالغ بر ۴۰۰ روال و فرایند سازمانی، ارائه داشبوردهای مدیریتی مکان محور، یکپارچگی سیستم های اطلاعاتی سازمان با معماری سرویس گرا، تنوع درگاه های ارائه خدمات برای شهروندان در ۲۴ ساعت شبانه روز و … از جمله تلاش‌های گسترده‌ انجام شده در راستای هوشمند سازی و بهینه‌سازی خدمات این شرکت به مشترکین است.

 

او افزود: حضور در نمایشگاه کامیتکس فرصتی بود تا شرکت آب و فاضلاب استان یزد با دیگر فعالان این حوزه ارتباط برقرار کرده و تجربیات و دانش خود را در زمینه هوشمند سازی به اشتراک بگذارد .

 

مدیر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک شرکت آبفای استان یزد اظهار داشت: این رویداد همچنین این امکان را فراهم نمود تا نظرات و پیشنهادات بازدیدکنندگان را دریافت کرده و در راستای بهبود مستمر خدمات خود بهره ‌برداری کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.