کد خبر : 120130
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1403 - 16:47
خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور
ایجاد زیرساختهای مناسب برای مراکز ۱۲۲، زمینهساز ارائه خدمات بهتر به شهروندان
ایجاد زیرساختهای مناسب برای مراکز 122، زمینهساز ارائه خدمات بهتر به شهروندان موجب تحقق بیشتر اهداف و ارائه خدمات بهتر به شهروندان میشود.
به گزارش رویداد ایساتیس؛
مهدی دهقان مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد در بازدید مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان استان کرمانشاه از مرکز CRM این شرکت گفت: ارتباط بین مراکز ۱۲۲ استانها به منظور آشنایی بیشتر با توانمندی های نرم افزار CRM، انتقال تجربیات و تسریع در راه اندازی و استقرار این نرم افزار می تواند موجب و زمینهساز ارائه خدمات بهتر به شهروندان شود.
مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد ادامه داد: این مرکز خدمات فروش و پس از فروش را بصورت هوشمند از طریق ivr و همچنین ثبت درخواستهای فروش و پس از فروش از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان این مرکز بصورت شبانه روزی و در تمامی ایام ارائه می دهد.
برچسب ها :آبفای یزد ، خدمات بهتر ، مشتریان آبفا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰