تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1403 - 7:06

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

بهره برداری از ۱۵۰پروژه شرکت توزیع برق استان یزد با اعتباری بالغ بر ۳۴۰میلیارد تومان، در هفته دولت

بهره برداری از ۱۵۰پروژه شرکت توزیع برق استان یزد با اعتباری بالغ بر ۳۴۰میلیارد تومان، در هفته دولت
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت:در هفته دولت امسال 156 پروژه با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد تومان در استان به بهره‌ برداری می‌رسد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛مهندس علی جم ، اظهارکرد: این پروژه ها شامل تامین روشنایی معابر ، تامین برق مسکن ملی ، توسعه و احداث ، اصلاح و بهینه سازی و برق رسانی به روستاها است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ پروژه از این پروژه ها به برق رسانی روستا اختصاص دارد ، افزود: در بخش روشنایی معابر ۱۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که پروژه های شهر یزد شامل معابر اصلی نظیر بلوار شهید پارساییان ، بلوار شهدای دهنو ، بلوار ورزش ، و بلوار آیت اله کازرونی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد در خصوص تامین برق مشترکین مسکن ملی ، خاطرنشان کرد : پروژه مسکن ملی پردیس زندگی ، آزادشهر و ۱۲ امام در شهرستان یزد، ۳۲۶ واحدی مهریز و پروژه های دیگر شهرستان های استان از جمله ۱۸ پروژه ای است که با اعتبار ۳۱ میلیارد تومانی تکمیل شد.

جم در ادامه با بیان این‌که ۵۸ پروژه مهم با اعتبار ۶۸ میلیارد تومانی برای توسعه و احداث شبکه های برق استان هزینه شده ، متذکر شد : با بهره برداری از این پروژه افزون بر ۲۵۰۰ کیلوولت آمپر به ظرفیت های ترانسفورماتورهای استان افزوده می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد با اشاره به اینکه تعداد مشترکین کل استان از ۷۹۱ هزار مشترک فراتر رفته است ، در خصوص طرح‌های بخش اصلاح و بهینه سازی شبکه ، یادآور شد : ۱۸۲میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و تکمیل طرح های بهینه سازی خطوط توزیع برق در قالب ۵۶ پروژه در سطح استان اجرا شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.