تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 - 18:21

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

فراخوان عمومی تعیین شعار و نام یادواره شهدای امدادگر استان یزد

فراخوان عمومی تعیین شعار و نام یادواره شهدای امدادگر استان یزد
جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان فراخوان عمومی جهت شعار و نام این یادواره منتشر کرد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ جمعیت هلال احمر استان یزد در نظر دارد یادواره ای بمناسبت ۸۳ شهید امدادگر استان یزد در ۲۹ شهریور ماه در محل حسینیه امیرچخماق با حضور مسئولین کشوری و لشکری برگزار نماید.
این جمعیت در حالی که تقریبا ۳ ماه تا برگزاری یادواره زمان باقیست اقدام به برگزاری فراخوان انتخاب نام مناسب برای این یادواره کرده است.
علاقه مندان میتوانند جهت شرکت در این فراخوان شعار و نام پیشنهادی متناسب با موضوع یادواره را حداکثر تا ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ همراه با ذکر مشخصات ( نام و نام خانوادگی ،نام پدر و شماره تماس) در فضای مجازی ایتا به شماره ۰۹۱۳۵۴۹۸۹۵۶ یا به ادرس الکترونیکی Shohadaye_emdadgar@gmail.com ارسال نمایند.
به پیشنهاد دهنده نامی که توسط ستاد برگزار کننده تأیید و انتخاب شود هدیه ای تعلق و در مراسم یادواره به ایشان اهدا خواهد شد . ساختمان
جهت کسب اطلاعات لبیشتر میتوانید به روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان به آدرس: یزد، قاسم آباد، بلوار فردوسی، جمعیت هلال احمر استان یزد، طبقه دوم – حوزه روابط عمومی مراجعه نمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.