تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 0:20

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان 

اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: 40نفر نیرو امدادی همراه با تجهیزات مورد نیاز به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان اعزام شد.

به گزارش رویداد ایساتیس ؛ محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: در پی وقوع سیل و آب گرفتگی برخی معابر عمومی در جنوب کشور و با اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر اینکه یزد به عنوان استان عمل کننده در شهر کنارک سیستان و بلوچستان انتخاب شده ۴۰ نفر نیروهای امدادی آموزش دیده این استان به این مناطق اعزام شدند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه سایر تیم‌های عملیاتی در حالت آماده باش در استان قرار دارند، ادامه داد: ۴۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۰ تیم امدادی از شهرستانهای ( اردکان ، میبد ، مهریز ، یزد ،اشکذر ،خاتم ، بافق و بهاباد) و تیم واکنش سریع استان به همراه تجهیزات سیلاب و ۱۴ دستگاه موتور پمپ ، موتور برق و کف کش با ۹ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و ۲ دستگاه کامیونت فوسو به منطقه اعزام شد.

عشقی گفت: این شهر ۶ هزار نفری تحت تاثیر سیلاب قرار گرفت که نیروهای عمل کننده و امدادی هلال احمر استان یزد به همراه تیم‌های عملیاتی چند استان دیگر نسبت به توزیع اقلام امدادی و زیستی به سیل زدگان می پردازند.

وی اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.