تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403 - 12:31

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

رژیم صهیونیستی سیلی جانانه‌ای از ایران خورد

رژیم صهیونیستی سیلی جانانه‌ای از ایران خورد
آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با حضور در سپاه الغدیر از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با حضور در سپاه الغدیر در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه و تقدیر از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در موشک باران سرزمین های اشغالی و انتقام حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه،ضمن تقدیر و تشکر از پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: از نیروهای سپاه پاسدارن به ویژه نیروهای مدافع امنیت که در منطقه راسک برای صیانت از مرزهای کشور تلاش و جان‌فشانی کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

وی افزود: در دوران دفاع مقدس صبح‌های عملیات همواره لحظه‌های حساسی بود که آمادگی نیروهای رزمنده را در دوران دفاع مقدس می‌طلبید؛ روحیات رزمندگان یک روحیات بسیار قوی، پایدار و مؤمنانه بود که نیروهای سپاه الغدیر استان یزد نیز از این روحیات برخوردارند و باید مراقب باشند و از آن مراقبت کنند و با مقاومت، پایداری و برنامه‌ریزی اهداف و برنامه‌های خود را پیش ببرند.

 

امام جمعه یزد ضمن تشکر از مقام معظم رهبری بیان کرد: این تدبیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی مقام معظم رهبری باعث شد تا ۱۰ کشوری که تلاش کردند تا موشک‌ها و پهبادهای ایرانی را رهگیری و ساقط کنند، ناموفق عمل کنند و با شکست مواجه شوند.

 

وی ادامه داد: خداوند متعال کمک کرد تا این تابو که در اذهان جامعه جهانی وجود داشت مبنی بر قدرت اسرائیل شکسته شود و هیمنه پوشالی این رژیم کودک‌کش در جامعه جهانی شکست.

 

ناصری با بیان اینکه ایران تاکنون صبر پیشه کرده بود، عنوان کرد: هدف ایران تنها اهداف نظامی بود و برخلاف رژیم صیونیستی که در حملات خود مدارس، بیمارستان‌ها، ساکنان و شهروندان غیرنظامی و … مورد هدف خود قرار می‌داد، در حمله بامداد امروز از سوی ایران به این رژیم جایتکار هیچ کدام از این اماکن مورد هدف نیروهای نظامی ایران نبود و تنها اهداف نظامی مدنظر این حمله بود.

 

وی ادامه داد: این اخلاق اسلامی در جنگ است و در دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام به این مهم توجه ویژه داشتند و در بامداد امروز نیز جنبه عاطفی و بشری آن نیز مدنظر بود.

 

ناصری عنوان کرد: علیرغم تمام تهدیدهای کشورهای متعدد مبنی بر عدم انتقام ایران از اسرائیل، مقام معظم رهبری و کشور ایران شجاعانه ایستادگی کرد و سیلی جانانه‌ای به گوش رژیم صهیونیستی زد و امیدواریم درس خوبی برای این رژیم و کشورهای حامی آن باشد.

 

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی، کشور ایران به هیچ ملتی اجازه تجاوز به وجبی از خاک خود را نداده است، گفت: به لطف خداوند، تدابیر امام راحل، برنامه‌ریزی‌ها و درایت مقام معظم رهبری هیچ ملتی به خود اجازه تجاوز به وجبی از خاک ایران را به خود نداده است و اگر هم داد همچون رژیم صهیونیستی تنبیه سختی شد؛ این انقلاب صاحب دارد و باید به دست صاحب اصلی خود برسد و برای تحقق این مهم ملت ایران در مقابل توطئه‌های دشمن با شجاعت ایستادگی می‌کنند.

 

امام جمعه یزد ادامه داد: این کار هم از حیث نظامی و هم از حیث شجاعت و ایستادگی در جهان بی‌نظیر بود و به دلیل بزرگی آن است که غرب تلاش دارد این اقدام ایران را کوچک و بدون دستاورد نشان دهد، بالاخره این از ترس غرب برای پدیدار شدن واقعیت قدرت ایران در جهان برخواسته است.

 

وی بیان کرد: ایستادگی در تمام امور زندگی به انسان قدرت ادامه دادن می‌هد و امید است که ملت ایران با ایستادگی خود این انقلاب را به سرانجام برسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.