تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 12:00

خبرنگار:اصغر عسکری/ سردبیر:علیرضا مهران پور

آغاز طرح راهداری سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند

آغاز طرح راهداری سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند
طرح راهداری سفرهای نوروزی از 25 اسفند با هدف اجرای طرح ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی و تلاش جهت کاهش تصادقات ادامه دارد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاد ه ای بافق در این خصوص گفت این طرح هرساله با همکاری دستگاه‌های امداد رسان نظیر پلیس راه ،هلال احمر و اورژانس از ۲۵ اسفند ماه شروع و تا پایان تعطیلات نوروزی با هدف اجرای طرح ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی و تلاش جهت کاهش تصادقات ادامه دارد.

محمد صالح عابدی افزود: با شروع این طرح تردد کامیونهای حامل مواد معدنی و بارهای ترافیکی در راههای حوزه استحفاظی شهرستان با محدودیت همراه میباشد.

وی افزود عملیات راهداری گسترده ای نظیر شستشوی علائم محور ها ، خط کشی ، ترمیم و لکه گیری آسفالت راهها،پاکسازی حاشیه راه، نصب بنر های اطلاع رسانی و وگشت‌های شبانه روزی در محورهای مواصلاتی شهرستان از اقدامات این اداره قبل از شروع این طرح است.

عابدی در پایان خاطر نشان کرد: سامانه ۱۴۱ اطلاع رسانی از وضعیت راهها در اختیار همشهریان گرامی قرار می دهد و ابراز امیدواری کرد بارعایت نکات ایمنی و توجه به تابلو و علائم جاده ها شاهد کاهش تصادف و حوادث جاده ای باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.