تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 15:37

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

طنین زنگ نیکوکاری در یزد نواخته شد

طنین زنگ نیکوکاری در یزد نواخته شد
طنین زنگ نیکوکاری، در آیین جشن نیکوکاری در مدارس یزد نواخته شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛در آستانه آغاز هفته احسان و نیکوکاری، در مراسمی که با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد، استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و دیگر مسئولان استانی در مدرسه پسرانه فجر دانش برگزار شد، محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد یزد گفت: هرسال در سالروز تاسیس کمیته امداد و به بهانه رسیدن سال نو، در مدارس سراسر کشور جشن ملی نیکوکاری برگزار می‌شود.

 

شجاعان با بیان اینکه هدف اصلی برگزاری جشن نیکوکاری، مسئله ثبات فرهنگ احسان و نیکوکاری و نهادینه سازی آن در جامعه خصوصا در بین دانش‌آموزان است گفت: اعانات و کمک‌های جمع‌آوری شده نیکوکاران توسط کمیته امداد به فقرا و نیازمندان اختصاص پیدا می‌کند تا این ولی‌نعمتان جامعه نیز بتوانند شب عید خود را همچون سایر هموطنان به شادی سپری کنند.

 

وی افزود: این پویش از ۱۴ اسفند همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری شروع می‌شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

 

شجاعان تصریح کرد: نیکوکاران شریف یزدی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ به نام کمیته امداد یزد و یا شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند و همچنین مدارس، پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، مساجد محل و مصلاهای نماز جمعه در سراسر استان، آماده دریافت کمک‌های نقدی، غیرنقدی نیکوکاران می‌باشند.

وی افزود: کمیته امداد کمک‌های جمع‌آوری شده را به نیابت از نیکوکاران، در قالب بسته‌های معیشتی در آستانه شب عید در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد داد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.