تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 14:24

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

تعداد مراکز عرضه سوخت استان یزد به یکصد و سیزده جایگاه رسید

تعداد مراکز عرضه سوخت استان یزد به یکصد و سیزده جایگاه رسید
یکصد و سیزدهمین جایگاه اختصاصی توزیع فرآورده های نفتی در استان یزد با نام مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی آرمان اردکان افتتاح شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛سید باقر نورالدینی مدیر منطقه گفت :یکصد و سیزدهمین جایگاه اختصاصی توزیع فرآورده های نفتی در استان یزد با نام مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی آرمان واقع در شهرستان اردکان با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان ، معاون محترم امور عمرانی استانداری یزد ، فرماندار و جمعی از مقامات محلی شهرستان اردکان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

ولی در خصوص افتتاح مجتمع فوق افزود:جایگاه آرمان با زمینی به مساحت ۳۰۰۰متر مربع و با ظرفیت ذخیره سازی ۴۵ هزار لیتر بنزین معمولی و ۹۰هزار لیتر نفت گاز با ۴ نازل بنزین و ۸ نازل نفت گاز و با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال توسط بخش خصوصی تامین و راه اندازی شده است.

 

نورالدینی اشاره کرد: جایگاه فوق تحت پوشش ناحیه اردکان و در کیلومتر ۱۴ محور اردکان – نائین سمت چپ واقع شده و نیز طبق قوانین و مقررات جاری شرکت احداث شده و دارای مجوز های لازم از سایر ارگانهای مربوطه می باشد.

این مقام مسئول در پایان گفت: خوشبختانه با افتتاح این مجتمع بین راهی علاوه بر سوخترسانی به مردم شریف شهرستان اردکان می تواند به خودروهای عبوری این منطقه خدمات مجتمع بین راهی از قبیل مسجد، رستوران ، سوپر مارکت و … را ارائه نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.