تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 20:39

خبرنگار:مژگان دشتی / سردبیر:علیرضا مهران پور

افتتاح ۱۰۲ پروژه ، دهه فجر در اردکان 

افتتاح ۱۰۲ پروژه ، دهه فجر در اردکان 
102 پروژه با اعتباری بالغ بر 4.315 میلیارد تومان به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان اردکان افتتاح می شود .

به گزارش رویداد ایساتیس؛حسین سبزواری، فرماندار اردکان با بیان اینکه امسال دهه فجر مصادف با اعیاد ماه مبارک رجب است که شادی و برکت در آن افزون تر می شود افزود:

در یک سال گذشته در حوزه عمران و آبادانی شهرستان در گوشه به گوشه و تمام نقاط شهرستان صورت گرفته و نتیجه این تلاش ها در دهه فجر ظهور پیدا می کند و به بهره برداری خواهد رسید.

او با اشاره به اینکه این پروژه ها درحوزه های مختلف عمرانی، برق، گاز، کشاورزی ، راهداری ، صنعت ، معدن ، نوسازی مدارس ، شهرداری و … می باشد که

او افزود: دسترنج انسان ها در سال های گذشته و جزء برنامه های میان مدت است که صورت گرفته و هدف آن چیزی جزء عمران و آبادانی اردکان نیست.

فرماندار اردکان به برخی از طرح های شاخص در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: ساخت و تکمیل ساختمان امور مالیاتی ، بهسازی و روکش آسفالت محور اردکان – یزد ، بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای توت و انجیرآوند ، بهره برداری از طرح احداث ساختمان عملیاتی و پست امداد عقدا ، احداث خیابان ، جایگاه اختصاصی آرمان و … می توان اشاره کرد .

سبزواری ادامه داد: در شهرستان اردکان علاوه بر پروژه های عمرانی فعالیت های اجتماعی فرهنگی رونق گرفته و علاقه مندیم تداوم و توسعه یابد

وی افزود: بزرگترین آنها رویدادها و فستیوال هاست که به عنوان فعالیت فرهنگی در نظر گرفته شده است ، او با اشاره به این که اردکان شهرستانی که به شهری مهاجرپذیرتبدیل شده است وباید کانون برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری باشد تا از ظریفت مهاجران و گردشگران بهره برده و به سبقه فرهنگی خود که همان یونان کوچک است بازگردد .

سبزواری گفت: این شهرستان دارای بخش ها و روستاهایی نظیر خرانق ، عقدا ورباط گشت بادام و حاجی آباد زرین و … می باشد که با برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها به معرفی محصولات و صنایع دستی آن مناطق نیز پرداخته ایم وفرهنگ ، آثار ملی و باستانی آنجا را به مردمان معرفی نموده ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.