تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 17:11

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

راه اندازی سامانه صحت سنجی شماره شناسایی مِلک

راه اندازی سامانه صحت سنجی شماره شناسایی مِلک
فخرالسادات خامسی عضو شورای شهر یزد گفت:سامانه صحت سنجی شماره شناسایی ملک » برای پرداخت عوارض شهرداری راه اندازی گردد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛فخرالسادات خامسی عضو شورای شهر در صحن علنی شورا گفت: عدم قطعیت شماره تلفن هایی که با آن هزینه های عوارض نوسازی به مالکان اعلام می شود، موجب مشکلاتی برای شهروندان شده است به گونه ای که گاهی اطلاعات دو یا چند ملک به اشتباه برای یک نفر ارسال می گردد و در مقابل مالکی، اطلاعات بدهی های ملک یا املاک خود را دریافت نمی کند.

عضو کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش ها ادامه داد: برای رفع این مشکل و با توجه به لزوم ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به شهروندان یزدی ، پیشنهاد می شود «سامانه صحت سنجی شماره شناسایی ملک » برای پرداخت عوارض شهرداری راه اندازی گردد.

 

خامسی افزود؛ با توجه به راه اندازی قریب الوقوع سامانه جامع مدیریت هویت و اعتبار شهروندی تحت عنوان «سهیم» ( سامانه هوشمند یزد من) در شهرداری می توان سامانه صحت سنجی شماره شناسایی املاک را به عنوان یکی از سامانه های اقماری سامانه سهیم تعریف و در اختیار شهروندان قرار داد.

 

در این صورت، شهروندان جهت پرداخت عوارض شهرداری از جمله نوسازی، مدیریت پسماند، کسب و کار و‌پیشه و … می توانند با مراجعه به این سامانه علاوه‌بر استعلام بدهی و آگاهی از میزان عوارض، اطلاعات ملک خود را مشاهده نمایند . اطلاعات املاک می تواند شامل عرصه ملک،شماره طبقات،شماره واحد و نام مالک باشد.

 

برای این کار کافی است شهروندان شماره شناسایی ملک که در فیش عوارض نوسازی ملک و خدمات مدیریت پسماند درج شده است در سامانه وارد نمایند .از این شماره شناسایی ملک، علاوه‌بر استعلام مالیات‌های شهری می‌توان در استعلام طرح تفصیلی هم استفاده نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.