تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 11:15

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

طرح ملی شهریاران در راستای حل مسائل کشور

طرح ملی شهریاران در راستای حل مسائل کشور
طرح ملی شهریاران میدانی برای نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مسئولان، حلقه‌های میانی، گروه‌های مردمی و آحاد مردم؛ در راستای حل مسائل کشور است.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ محمد مهدی محمودی افزود: دولت سیزدهم در طرح شهریاران بدنبال هم افزایی، الگو نمایی، ارزیابی، حمایت و شتابدهی از اقدامات مردم پایه بوده که با استفاده از آراء وایده‌های مردمی برای حل چالش‌های ملی، استانی، شهر و حتی روستا اقدامی عاجل و مثبت صورت خواهد گرفت.

دستیار مردمی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تاکید بر اینکه در هر زمینه‌ای که مردم دست به دست هم داده و وارد میدان عمل شده‌اند، پیشرفت کرده‌ایم، از مهم‌ترین اهداف این طرح به گفتمان‌سازی مردمی‌سازی حل مسائل کشور، الگونمایی از ده‌ها اقدام مردمی‌سازی انجام شده و جدید با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و دریافت صدها ایده مردمی‌سازی برای حل مسائل کشور اشاره کرد.

محمودی تصریح کرد: شهریاران به اقداماتی اطلاق می‌شود که سه ضلع مدیران، حلقه‌های میانی و آحاد مردم را در کنار خود برای حل یک یا چند مساله داراست.

وی اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در طرح ملی شهریاران می‌توانند با مراجعه به سایت شهریاران (http://www.shahriaran.ir) راه حل‌ها و ایده‌های خود را برای حل مشکلات در بخش ثبت ایده، ثبت کنند.

دستیار مردمی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: همچنین در بخش ثبت اقدام مسئولین و حلقه‌های میانی مردمی نیز می‌توان اقدامات شاخص خود را در حل مسائل و مشکلات مردم ثبت کنند.

به گفته محمودی، برای شرکت در این طرح فقط تا پایان ۱۵ آذرماه سال‌جاری فرصت بوده وقرار است از برگزیده‌های هر بخش در رویداد‌های استانی و ملی تقدیر و از ایده‌های برتر نیز حمایت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.