تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 10:17

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

برگزاری رویداد ماهیانه “مسیر آینده” در اتاق بازرگانی یزد

برگزاری رویداد ماهیانه “مسیر آینده” در اتاق بازرگانی یزد
دبیرکل اتاق بازرگانی یزد از برگزاری رویداد ماهیانه با عنوان "مسیر آینده" در این اتاق خبر داد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛محمد سپهر با اعلام این خبر اظهار داشت: شرایط امروز کشور و جامعه نیامند بهره مندی از دانش و کسب اطلاعات به روز است و این مهم باید در دستور کار فعالان اقتصادی قرار گیرد.

وی افزود: اتاق بازرگانی یزد به عنوان مادر تشکلهای اقتصادی و پارلمان بخش خصوصی استان یزد تلاش دارد با برنامه ریزی و اجرای برنامه هایی، سهم خود را در کسب دانش و اطلاعات مهم برای کسب کار و ارتقای سواد اقتصادی فعالان و علاقه مندان این حوزه را ایفا کند.

سپهر افزود: بر این اساس، رویدادی با عنوان مسیر آینده با هدف گفتمان درباره تجارت، اقتصاد و صنعت با رویکرد نگاه به آینده در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد طراحی شده است.

وی افزود: اولین نشست این رویداد با حضور دکتر حسین عبده تبریزی از اساتید دانشگاه و کارشناس ارشد بازار سرمایه و یکی از چهره های ارزنده در بازار سرمایه کشور به این نشست دعوت شده است تا سخنرانی با موضوع “روشهای تامین مالی در شرایط اقتصادی امروز ایران” را ارائه کند.

سپهر تاکید کرد: تامین مالی یکی از مهمترین چالش های امروز فعالان اقتصادی استان است که امیدواریم رویداد مسیر آینده، تاثیر خود را در این حوزه ایفا کند.

دبیرکل اتاق بازرگانی یزد در پایان تاکید کرد: نخستین رویداد مسیر آینده در غروب روز یکشنبه پنجم آذرماه در سالن همایش های اتاق بازرگانی یزد برگزار خواهد شد. اطلاعات بیشتر درباره این رویداد در سایت اتاق بازرگانی منتشر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.