تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 12:26

خبرنگار:بهناز عسکری/سردبیر:علیرضا مهران پور

مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند در یزد

مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند در یزد
مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از اقشار مردم و مسئولین در مسجد حظیره یزد برگزارشد

به گزارش رویداد ایساتیس؛مهران فاطمی استاندار یزد در این مراسم گفت: در دولت مردمی سیزدهم خدمت رسانی و تکریم مردم بعنوان ولی نعمت در اولویت اول دستگاههای اداری قرار دارد و افتخار خود را نوکری مردم عزیز می دانیم.

او افزود: نباید عدم اطلاع رسانی اقدامات باعث شود سختی ها و مشکلاتی که این دولت در ابتدا با ان دست به گریبان بود فراموش شود.

وی ادامه داد: در ابتدای فعالیت این دولت حتی حقوق کارمندان دولت هم قابل پرداخت نبود و هیچ پولی وجود نداشت اما با تلاش‌های دولت سیزدهم در انتهای سال ۱۴۰۰ شاهد رفع این ناترازی بودیم و بدون کمتریم مشکلی، مشکلات یک به یک رفع شد .

استاندار یزد گفت: نباید فراموش کنیم که در ابتدای این دولت و بدلیل کرونا ، وضعیت بحرانی کرونا در کشور حاکم بود و روزانه تعدادی زادی از هموطنان خود را ازدست می دادیم اما با پیگیری‌های دولتمردان، بساط این بلای فراگیر و خانمان‌سوز نیز جمع گردید. .

فاطمی ادامه داد: دولت ضمن پرهیز از حاکمیت دوگانه که همواره مورد تاکید و فرمایشات مقام معظم رهبری است ، با جان و دل منویات ایشان را لبیک گفته و هرگز در جهت خلاف آن موضع‌گیری نکرده است.

وی افزود: دغدغه آب شرب همواره مورد درخواست مردم دارلعباده یزد بود و بعنوان آرزویی در همه دولت ها دنبال می شد اما در این دولت مصوبه هزار میلیارد تومانی تامین منابع مالی ابر پروژه آب رسانی به ایران مرکزی در مسیر ابلاغ قرار دارد و با تکمیل آب‌شیرین‌کن ها در کمتر از یک سال تا سقف ۳۰ میلیون متر مکعب اجرایی خواهد شد.

استاندار یزد گفت: در طول سه سال حداقل ۱۰۰ میلیون متر مکعب آب به استان یزد منتقل خواهد شد و این آرزوی دیرینه یزدی ها و مردم دیگر استانهای ایران مرکزی برآورده شد همچنین این دولت تنها دولتی است که قبل از استقرار کابینه برنامه تحولی خود را ارائه کرد .

فاطمی اظهار داشت: به مدت کمتر از یک سال رئیس جمهور با سفر به تمامی استان های کشور نزدیک به ۳۰۰ همت برای پروژه های نیمه تمام اختصاص داد و در حال حاضر همه کشور به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.