تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اسفند 1401 - 12:38

خبرنگار: بهناز عسکری / سردبیر: علیرضا مهران پور

جشنواره جایزه فیروزه در راستای حمایت از کالاهای فرهنگی برگزار می شود

جشنواره جایزه فیروزه در راستای حمایت از کالاهای فرهنگی برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری هشتمین دوره جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی تحت عنوان “جایزه فیروزه” خبر داد.

به گزارش رویداد ایساتیس، احسان عابدی با بیان اینکه این جشنواره در بخش های ایده های استارتاپی، کسب و کارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری شده برگزار می شود، گفت: علاقمندان می توانند در قالب های اسباب بازی، عروسک، نوشت افزار ایرانی و اسلامی و هدایای فرهنگی در این رویداد شرکت کنند.

وی افزود: صنایع خلاق فرهنگی و هنری یکی از ظرفیت های قابل توجه در عرصه اقتصاد است که کمتر به آن پرداخته شده در حالی که تجاری سازی محصولات و کالاهای فرهنگی و هنری می تواند در رشد اقتصادی هر منطقه موثر واقع شود.

وی هدف اصلی جشنواره فیروزه را تقویت حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر اعلام کرد و گفت: ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت در حوزه صنایع فرهنگی، زمینه سازی هم افزایی تولیدکنندگان صنایع فرهنگی، رونق بازار مصرف کالاهای فرهنگی داخل کشور و معرفی فعالان صنایع فرهنگی به جامعه و نهادهای خصوصی اهداف و سیاست های دیگر جایزه فیروزه است که می تواند پیامدهای مثبتی در زمینه فرهنگ و هنر داشته باشد.

عابدی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۱۵ اسفندماه و به صورت مجازی از طریق تارنمای platzaar.ir است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به این پایگاه مراجعه نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.