کد خبر : 105410
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 - 13:05

حمایت از ورزش و باشگاه داری توسط شرکت فولاد آلیاژی ایران (یزد – اشکذر)

حمایت از ورزش و باشگاه داری توسط شرکت فولاد آلیاژی ایران (یزد – اشکذر)
در دیدار مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی یزد و مدیرکل ورزش و جوانان استان بر حمایت از ورزش و باشگاه داری توسط شرکت فولاد آلیاژی تاکید شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ علیرضا چایچی مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران (یزد _ اشکذر) با علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد دیدار و در خصوص وضعیت ورزش و نحوه حمایت این شرکت فولادی از ورزش بحث و تبادل نظر شد.

پورسلمان در این نشست بر باشگاه داری شرکت فولاد آلیاژی ایران (یزد _ اشکذر) تاکید کرد و افزود: از مجموعه این شرکت که همواره حامی ورزش استان یزد بوده اند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم این حمایت ها بیش از پیش ادامه داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه افزود: شرکت فولاد آلیاژی ایران (یزد _ اشکذر) در قالب یک باشگاه از تیم های ورزشی استان یزد حمایت کند تا جوانان یزدی بتوانند در رشته های مختلف در لیگ های برتر، دسته یک و دسته دو حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: تیم فوتسال صبای یزد که در لیگ دسته دو کشور و همچنین تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی که در لیگ برتر کشور حضور دارد؛ از جمله تیم هایی است که نیاز به حمایت دارند و انتظار داریم این شرکت فولادی حامی این دو تیم باشد.

شایان ذکر است؛ در این نشست درخصوص چگونگی باشگاه داری شرکت فولاد آلیاژی ایران (یزد _ اشکذر) و حمایت از تیم لیگ برتر صدرشیمی و واگذاری این تیم به شرکت فولاد آلیاژی ایران (یزد _ اشکذر) بحث و گفتگو شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.