تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1401 - 10:53

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

افتتاح چهار پروژه ورزش کارگری استان یزد در هفته دولت/ یزد الگوی ورزش کارگری در کشور است

افتتاح چهار پروژه ورزش کارگری استان یزد در هفته دولت/ یزد الگوی ورزش کارگری در کشور است
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در آیین اختتامیه اولین المپیاد ورزشی کارگران استان یزد از افتتاح و بهره برداری از پروژه های ورزشی در شهرستان های اردکان، ابرکوه، بافق و یزد در هفته دولت از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به یزد خبر داد.

محمدرضا فلاحتی، عصر روز گذشته در آیین اختامیه اولین المپیاد ورزش کارگری استان یزد که به میزبانی مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران غدیر یزد برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه در ماه مبارک رمضان، و خیر مقدم به حضار، از کارگران، کارفرمایان، مدیران واحدهای تولیدی و مدیر فولاد آلیاژی یزد به عنوان حامی این المپیاد ورزشی تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، افزود: با ابتکار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در برگزاری اولین المپیاد ورزشی کارگری توانستیم ورزش را به واحدهای تولیدی ببریم که پیش از این تداخل ساعات کاری کارگران کمتر فرصت حضور در باشگاه های ورزشی را به آنان می داد.

فلاحتی، ادامه داد: در مجموع، کارفرمایان ۲۱ شرکت و کارخانه تولیدی از این المپیاد استقبال کردند و مسابقات با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد و از سوی فدراسیون ورزش کارگری و وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی مورد استقبال قرار گرفت و یزد توانست الگوی سایر استان ها در ایجاد شور و نشاط کارگران و ابتکار عمل در توسعه ورزش کارگری باشد.

وی تصریح کرد: مجموعه های ورزش کارگری استان سهم قابل توجهی در سرانه ورزشی استان دارند و برای توسعه این امر به چند مجموعه ورزشی نیمه تمام در سفر سال گذشته رئیس جمهور به یزد اعتبارات خوبی داده شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، اعلام کرد: در هفته دولت ۱۴۰۱ استخر مجموعه ورزش کارگری اردکان، احداث سالن مجموعه ورزشی شهرستان ابرکوه، قسمتی از مجموعه ورزشی شماره یک شهرستان یزد و پروژه مجموعه ورزشی شهرستان بافق افتتاح می شود و با افزایش سرانه

ورزشی استان، کارگران واحد های تولیدی از این ظرفیت ایجاد شده استفاده می کنند.

فلاحتی با تقدیر و تشکر از کارگران شرکت کننده در برنامه های ورزشی و نیز کارفرمایان فعال در امر ورزش و هیئت اجرایی ورزش کارگری استان اظهار امیدواری کرد :کارگران یزدی در مسابقات ملی و بین المللی خوش بدرخشند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.