تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 13:34

بهناز عسکری

کلنگ زورخانه شهرداری بافق به زمین زده شد

کلنگ زورخانه شهرداری بافق به زمین زده شد
کلنگ پروژه ساخت زورخانه شهرداری بافق با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال با مساحت ۳۴۰ متر مربع در این شهر به زمین زده شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ با حضور محمد علی صمیمی فرماندار شهرستان بافق، شهردار و سایر مسئولین شهرستان بافق کلنگ پروژه ساخت زورخانه شهرداری بافق با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال با مساحت ۳۴۰ متر مربع در این شهر به زمین زده شد.

شهردار بافق در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با رویداد ایساتیس؛ مساحت این پروژه را ۳۴۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: این مجموعه دارای گود زورخانه، مجموعه پذیرایی چای خانه، شربت خانه و از این قبیل است که به سبک معماری سنتی ایرانی اسلامی اصیل، مستحکم و باتجهیزات مدرن ساخته می شود.

وی اعتبار این پروژه را بیش از ۲۰ میلیارد ریال غیر از هزینه تملک سازی عنوان کرد و افزود: این مبلغ از محل اعتبارات عمرانی شهرداری تامین و پرداخت می شود.

شهردار بافق خاطرنشان کرد: پروژه احداث این زورخانه و مجموعه های پیرامون آن از جمله پروژه های بازآفرینی شهری است که در محور تاریخی امامزاده عبدالله (ع) تا میدان خان انجام و طی یکسال آینده بهره برداری می شود.

محمد علی صمیمی فرماندار بافق نیز در این مراسم ضمن تشکر از حسن سلیقه و تدبیر شهردار بافق گفت: ساخت پروژه زورخانه شهرداری که از جمله مکان های باستانی و جزئی از فرهنگ ایران زمین است هم به بازآفرینی شهری و هویت محلات تاریخی شهر و هم به ورزش شهرستان و اوقات فراغت نسل جوان کمک می کند.

شایان ذکر است؛ در آئین کلنگ زنی پروژه زورخانه شهرداری، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، ورزشکاران، پیشکسوتان و جمعی از مردم شهرستان بافق حضور داشتند.

همچنین پنج زورخانه و بیش از ۲۵۰ باستانی کار در شهرستان بافق فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.