کد خبر : 109000
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 22:22
خبرنگار:بهناز عسکری/سردبیر:علیرضا مهران پور
روش های آنلاین و جدید ثبت خرابی تلفن ثابت در مخابرات منطقه یزد
علاوه بر سامانه 20117 رفع خرابی تلفن ثابت ، روش های جدید و آنلاین دیگری به صورت شبانه روزی آماده اعلام و ثبت خرابی تلفن ثابت برای مشتریان است .
به گزارش رویداد ایساتیس؛ محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه با اعلام این خبر افزود: پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ سیستم پاسخگویی به صورت مکانیزه در مخابرات منطقه یزد فعال است و مشترکان در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفن ۲۰۱۱۷و یا سایت اینترنتی www.tci.ir و ورود به مخابرات من ) و یا کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه به سیستم اعلام کنند.
لازم به ذکر است هر مشترک قبل از تماس با شماره ۲۰۱۱۷ برای اعلام خرابی تلفن و یا سایر روش های اعلامی و جدید ثبت خرابی ، باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند تا رسیدگی به فرایند رفع خرابی در اسرع وقت انجام گیرد .
برچسب ها :ثبت ، خرابی تلفن
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰