تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 - 11:27

خبرنگار: بهناز عسکری /سردبیر: علیرضامهران پور

سامانه شفافیت شهرداری یزد به روزرسانی می‌شود

سامانه شفافیت شهرداری یزد به روزرسانی می‌شود
سامانه شفافیت و137 شهرداری یزد تا پایان ماه جاری در راستای ارتباط مستقیم با شهروندان و بهبود خدمات‌رسانی به روز رسانی می شود

به گزارش رویداد ایساتیس؛ رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد از به‌روز رسانی سامانه شفافیت و سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد تا پایان فرودین ماه جاری در راستای ارتباط مستقیم با شهروندان و بهبود خدمات‌رسانی به آنان خبر داد.

«محمد مهدی نیکونژاد» در این رابطه تصریح کرد: این دو سامانه به جهت اینکه ارتباط مستقیم با شهروندان دارد و به نوعی مردم را در جریان امور شهری قرار می‌دهد، بسیار اهمیت دارد و در صدد این هستیم تا از طریق این دو سامانه تمام رویدادها، قراردادها، اقدامات و عملکرد شهرداری را به سمع و نظر مردم برسانیم.
وی از بررسی عملکرد سامانه شفافیت و همچنین بررسی عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری در راستای بهبود خدمات رسانی این دو سامانه به شهروندان در اولین جلسه کمیسیون نظارت در سال جاری خبر داد و گفت: مدیران این دو سامانه در کمیسیون حضور پیدا کردند تا ضمن ارائه اقدامات انجام شده در سال گذشته، در خصوص بروزرسانی هرچه سریع‌تر هر دو سامانه و رفع نواقص و عیوب آن تصمیم‌گیری شود.
این عضو شورای شهر یزد ادامه داد: ضرورت دارد مردم نظارت بر فعالیت و عملکرد شهرداری داشته باشند چرا که اکثر خدمات دهی و فعالیت‌های شهرداری بر تمام شهر تاثیرگذار است و به همین دلیل باید اطلاعات این سامانه شفاف و بروزرسانی شده، در معرض دید و در دسترس مردم قرار گیرد تا هر رویدادی که در شهر اتفاق می‌افتد به اطلاع مردم برسد.
نیکونژاد افزود: مردم می‌‍توانند در سامانه شفافیت بر اقدامات شهرداری نظارت کنند و اگر نقاط ضعف و نقصی را مشاهده کردند با در میان گذاشتن کمیسیون نظارت، پیگیری شود تا نقاط ضعف و نارضایتی شهروندان رفع گردد لذا مقرر شد تا پایان ماه فروردین تمام فیلدها و موضوعات سامانه شفافیت بروزرسانی شود.
به گفته‌ی وی، در سامانه شفافیت به آدرس shafaf.yazd.ir، شهروندان می‌توانند آخرین قراردادها، مناقصات و عملکردهای شهرداری را مشاهده کنند.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد در پایان بیان کرد: در مورد سامانه ۱۳۷ نیز که تابع نظام جامع پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان است، مقرر شد تا در کمترین زمان ممکن به شهروندان پاسخگو باشد و نقص‌های موجود در سامانه رفع گردد و تحت مدیریت روابط عمومی شهرداری بدون وقفه و تاخیر به کار خود ادامه دهد و آموزش به اپراتورها، کاهش زمان انتظار و هدایت درست پیام‌ها و درخواست‌های مردمی به مدیران مرتبط در شهرداری جزو اصلی‌ترین وظایف مدیران این سامانه قرار گیرد

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.