تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1405 - 9:38

خبرنگار:علیرضا مهران پور

سفر عالی‌ترین مقام ووشو کشور به شهر میراث جهانی

سفر عالی‌ترین مقام ووشو کشور به شهر میراث جهانی
امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو ۲۵ خرداد میهمان یزدی‌ها خواهد بود تا نقشه راه عبور از چالش‌های زیرساختی این رشته رزمی را ترسیم کند.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ در بخش اول حضور رییس فدراسیون ووشو کشور در یزد با برگزاری مجمع سالیانه و انتخاباتی آغاز خواهد شد تا تکلیف سکان مدیریتی این رشته برای چهار سال پیش‌رو در استان مشخص شود.

در بخش دوم این سفر، نشست بزرگ هم‌اندیشی خانواده ووشو استان یزد با حضور پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان ملی دو بخش «ساندا» و «تالو» برگزار خواهد شد. این نشست که به میزبانی هتل صفاییه یزد تدارک دیده شده، فراتر از یک گردهمایی تشریفاتی، به دنبال ایجاد یک «اتاق فکر مشترک» میان بدنه اجرایی فدراسیون و فعالان ووشو در استان است.

ارزیابی توان سخت‌افزاری شهرستان‌های تابعه و بررسی امکان‌سنجی استقرار پایگاه‌های استعدادیابی ملی در قلب کویر، ارزیابی توان سخت‌افزاری شهرستان‌های تابعه و بررسی امکان‌سنجی استقرار پایگاه‌های استعدادیابی ملی در قلب کویر و ایجاد بسترهای تشویقی برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و باشگاه‌داران به منظور پایداری منابع مالی در ورزش قهرمانی از جمله اهداف برگزاری این نشست است.

مسئولان هیئت ووشو استان معتقدند حضور همزمانِ رییس فدراسیون و مسئولان ورزش استان در کنار نخبگان فنی، می‌تواند گره‌های کورِ موجود در مسیر ارتقای سطح کیفی ووشوکاران یزدی را گشوده و مسیر دستیابی به سکوهای بین‌المللی را هموارتر کند.

این رویداد، روز دوشنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۴، رأس ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد. روابط عمومی هیئت ووشو استان یزد ضمن دعوت از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برای پوشش این رویداد، این نشست را گامی بلند در راستای تحقق «عدالت ورزشی» و «توزیع متوازن فرصت‌ها» در سطح کشور می‌داند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.