خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور
نقش کلیدی روابط عمومیها در تبیین مدیریت مصرف آب

به گزارش رویداد ایساتیس؛ضیاء زینی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد با بیان اینکه این دیدار با هدف هماهنگی برنامههای استانی و ملی برای ترویج فرهنگ صرفهجویی در مصرف آب برگزار شد، گفت: در چارچوب سیاستهای وزارت نیرو برای بهینهسازی مصرف آب و جلب مشارکت عمومی، مدیران روابط عمومی شرکتهای آبفای چهار استان یزد، فارس، آذربایجان غربی و کرمانشاه با مدیرکل روابط عمومی این وزارتخانه دیدار کردند.
او افزود: در این نشست، تأثیر کمپینهای اطلاعرسانی و آموزشی روابط عمومیها در تغییر نگرش جامعه نسبت به مدیریت مصرف آب مورد بحث قرار گرفت.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو نیز با تأکید بر جایگاه روابط عمومیها به عنوان پل ارتباطی بین دولت و مردم، خاطرنشان کرد: «روابط عمومیها با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و شناخت دقیق نیازهای منطقهای میتوانند گفتمان عمومی را به سمت مصرف مسئولانه منابع سوق دهند.»
او افزود: «آموزش چهره به چهره، تولید محتوای مؤثر در فضای مجازی و همکاری با رسانههای محلی از راهکارهای کلیدی برای نهادینه کردن این فرهنگ است.»
برچسب ها :آبفای یزد ، روابط عمومی ، فرهنگ صرفه جویی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰