خبرنگار:علیرضا مهران پور
روند خرید و فروش ملک در شهرداری یزد غیرحضوری شد

به گزارش رویداد ایساتیس؛حجتالاسلام حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد افزود: تاکنون برای خرید و فروش ملک، دفاتر اسناد، مالک را به شهرداری ارجاع میدادند که در خصوص ملکش مفاصا حساب أخذ نماید و مجدد به دفتر ارائه دهد.
وی ادامه داد: با راه اندازی سامانه جدیدی که توسط شهرداری در سال جاری پیاده سازی شد و در اختیار دفاتر قرار گرفته است دیگر نیازی به مراجعه و معرفی شهروندانی که قصد نقل و انتقال ملک دارند به شهرداری نیست و در دفتر اسناد رسمی به وسیله سامانه که در اختیار هست می توانند مفاصا حساب ملک را برای شهروندان دریافت کنند و نقل و انتقال ملک بدون نیازی به مراجعه در شهرداری انجام پذیرد.
حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: سامانه در اختیار همه دفاتر اسناد رسمی شهر قرار گرفته و مقرر گردید که از این طریق نقل و انتقال ملک انجام شود و دفاتری که در این چارچوب فعالیت نکنند و همچنان مالک را به بیرون از دفترخانه و به شهرداری ارجاع دهند، کانون سردفتران طی نظارتی که دارد دسترسی این دفاتر را سامانه قطع می کنند.
برچسب ها :اداره ثبت ، خرید و فروش ، شورای شهر یزد
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰