تاریخ انتشار : جمعه 18 آبان 1403 - 0:32

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

سه محور اصلی سلامت اداری، ارتباطات سازمانی و شایستگی های مدیریتی ارزیابی شد

سه محور اصلی سلامت اداری، ارتباطات سازمانی و شایستگی های مدیریتی ارزیابی شد
شاخص های ارزیابی،سه محور سلامت اداری، ارتباطات سازمانی و شایستگی های مدیریتی، در صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان یزد بررسی شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛  امیر هاشمی خاتون‌آبادی، معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مرتضی گشتاسب، مسئول دفتر بازرسی با هدف ایجاد هم‌افزایی و مدیریت اثربخش با حضور در دفتر مدیریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد ضمن دیدار با محمدجواد رحیمی نسب مدیر صندوق بیمه استان به بررسی و ارزیابی شاخص‌های گوناگون پرداختند.

در این بازدید، شاخص‌های ارزیابی در سه محور سلامت اداری، ارتباطات سازمانی و شایستگی‌های مدیریتی و همچنین، حوزه ارزیابی عملکرد در چارچوب معیارهای مشخص وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفت.

امیر هاشمی خاتون آبادی معاون مرکز بازرسی ضمن ارائه پیشنهادهای موثر، اعلام داشت: هدف اصلی این ارزیابی‌ها، ارتقای سلامت نظام اداری، ارائه پیشنهادهای کارآمد و شناسایی مسائل و مشکلات موجود در روند بهبود و ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم می باشد.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف این بازدید، بررسی نحوه اجرای حقوق شهروندی و ارزیابی شایستگی‌های مدیریتی است تا به بهبود سیستم خدمت‌رسانی به مردم در سطح استان یزد و ارتقای رضایتمندی شهروندان کمک شود.

 

این بازدید فرصتی برای مدیران و کارشناسان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد فراهم کرد تا با بازرسین درباره راهکارهای بهینه‌سازی و همسوسازی سازمانی تبادل‌نظر کنند.

این نظارت‌ها و ارزیابی‌ها به عنوان راهی برای شناسایی کاستی‌ها و تقویت نقاط قوت، از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری می‌شود تا زمینه ارتقای خدمات به جامعه هدف فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.