تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 16:00

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

دریافت مستمری فوت مادر توسط ماهور نیکان

دریافت مستمری فوت مادر توسط ماهور نیکان
ماهور نیکان دختر پنج ساله ای که براثر تصادف پدر و مادر جوان خود را ازدست داد و در حال حاضر مستمری فوت مادر را از صندوق دریافت می کند.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ در راستای اهمیت به بیمه های اجتماعی و اعتمادسازی بیمه ای در بین جامعه هدف، محمدجواد رحیمی نسب مدیر صندوق بیمه استان یزد، محمدحسین فلاح بخشدار بخش ندوشن، سیدعلی طباطبائی امام جمعه شهر ندوشن و جمعی از مسئولین آن شهرستان حکم مستمری بگیر فرزند ۵ ساله را به مادربزرگش اعطا کردند.

ماهور نیکان که در سه سالگی پدر و مادر خود را بر اثر سانحه دردناک تصادف ازدست میدهد و در حال حاضر به مدت دو سال است از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مستمری فوت مرحومه مادر را دریافت می کند.

مدیر صندوق بیمه استان یزد ضمن ابراز همدردی و اشاره به اهمیت بیمه های اجتماعی در زندگی آحاد جامعه، بیان داشت: مرحومه مادر ماهور نیکان پنج ساله به مدت ۲ سال و یازده ماه درصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بیمه پردازی انجام داده بود که متاسفانه در اواخر سال ۱۴۰۰ به همراه همسر خود بر اثر سانحه تصادف جان خودشان را ازدست می دهند.

محمدجواد رحیمی نسب ادامه داد: باتوجه به اینکه خانواده این دختر پنج ساله قبل از فوت به بیمه اجتماعی اهمیت داده بودند لذا در حال حاضر ماهور نیکان قریب به دوسال است مستمری فوت مادرش را از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر دریافت می کند.

محمدحسین فلاح بخشدار بخش ندوشن هم در این خصوص، اعلام داشت: همه افراد جامعه باید از یک نوع بیمه اجتماعی برخوردار باشند تا از حوادث ناگهانی محافظت شوند.

سیدعلی طباطبائی امام جمعه شهر ندوشن با تاکید بر بیمه اجتماعی که پاسدار سلامتی و امنیت خانواده است، افزود: بیمه اجتماعی، یک راهکار مناسب برای مواجهه با مخاطرات زندگی است بنابراین با تحت پوشش قرارگرفتن در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با هزینه بسیار پائین، آینده خود و کودکان خود را تضمین کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.