تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1403 - 23:16

خبرنگار:بهناز عسکری/ سردبیر:علیرضا مهران پور

رویداد طنین / یک مخترع موفق : فردا را از دیروز بهتر دیدم

رویداد طنین / یک مخترع موفق : فردا را از دیروز بهتر دیدم
نخستین رویداد استانی رسانه‌ای بانوان طنین یزد که ویژه خبرنگاران زن یزد در بوستان ریحان شهر یزد برگزار شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛این رویداد که با هدف روایت توانمندی های حرفه ای زنان استان یزد برگزار شد و روایت زندگی بانوان موفق یزدی، واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی ،روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی ،نقش زن در تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی از محورهای این رویداد است.

 

رویداد یاد شده با همکاری سازمان بسیج رسانه استان یزد و بسیج جامعه زنان با حضور تعدادی خبرنگاران زن این استان برپا شد که می توان گفت همچون رویدادی تاکنون ویژه یک قشر خاص در استان برگزار نشده است که این از نکات بارز این رویداد بود. در این رویداد که از تعدادی از بانوان فعال اثر گذار و موفق در حوزه های مختلف دعوت شده بودند که هر کدام از آنها در مورد نقش زنان در زمینه های مختلف مطالبی را بیان کردند.

 

در این میان این مهمانان یک دختر جوان ۲۷ ساله ای بود که توانسته به موفقیت های خوبی در زندگی خود کسب کند و دارای ۱۲ اختراع است و معتقد بود که زنان هم می توانند در عرصه های مختلف بدرخشند و در جامعه پویا باشند.

 

“فاطمه سادات آیتیان” بسیار خوش رو و خوش ذوق بود گفت: از بچگی بسیار پرسشگر و کنجکاو بودم و برای یافتن پاسخ سوال هایم تلاش می کردم و کوتاه نمی آمدم. وی افزود: در آزمون سراسری رتبه سه رقمی کسب کردم و در ابتدا دوست داشتم که در رشته روانشناسی تحصیل کنم اما پس از نتایج در رشته مدیریت برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی قبول شدم که در آن لحظه از پذیرش در دانشگاه علامه طباطبایی خرسند اما از رشته ای که جذب شده بود خوشحال نبودم.

 

وی اظهار کرد: وقتی که وارد دانشگاه شدم دیدم این رشته مدیریت برنامه ریزی آموزشی با روحیات من سازگار است و با آن علاقه مند شدم و به موفقیت های خوبی هم دست یافتیم.

 

آیتیان افزود: اکنون با یک تیم، ۱۲ اختراع در زمینه های محصولات گیاهی و ارگانیک اختراع کردم و خوشحال هستم که به آنچه خواستم دست یافتم.

 

این مخترع که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت برنامه ریزی آموزشی است افزود: همیشه فردا را بهتر از دیروز پیش بینی می کردم و اعتقاد داشتم باید فردا بهتر از دیروز ساخت.

 

آیتیان با بیان اینکه نیروی محرکه من انگیزه و علاقه است ادامه داد: به ۲ زبان انگلیسی و کره ای هم مسلط هستم و اکنون دوست دارم در بحث گردشگری هم ورود کنم چون برایم جذاب است.

 

وی به دختران نوجوان و جوان توصیه کرد: که برای رسیدن به موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نکنند تا بتوانند به اهداف خود برسد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.