تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 شهریور 1403 - 22:33

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با نمایندۀ اردکان در مجلس شورای اسلامی  

دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با نمایندۀ اردکان در مجلس شورای اسلامی  
حجت الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان با مصطفی پوردهقان نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛  در این نشست مدیرکل اوقاف استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای اوقاف در حوزه های فرهنگی و اقتصادی ، خواستار رهنمودهای لازم در خصوص رفع مشکلات برخی از مستاجرین و اجرای هرچه بهتر ماموریت های سازمان شد.

 

گفتنی است این نشست پیرو پیگیری حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص رسیدگی و رفع مشکلات مستاجرین موقوفات در این شهرستان برگزار گردید.

 

حجت الاسلام صادقی در این دیدار، با بیان اینکه یزد یک استان موقوفه محور است، گفت: در این راستا اقدامات جدیدی شکل گرفته است، به طوری که در آینده ای نزدیک برخی از موقوفات توسط امنا اداره خواهند شد.

 

مصطفی پوردهقان نمایندۀ مردم شریف شهرستان اردکان در دوازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی با اشاره به درایت و پیگیری مشکلات مردم توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر خاموشی نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه و اهتمام ویژه ایشان نسبت به احیای موقوفات نیز تشکر و قدردانی کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.