تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1403 - 13:38

خبرنگار:اصغر عسکری/ سردبیر:علیرضا مهران پور

دیدار فرماندار بافق با فرمانده انتظامی شهرستان بافق

دیدار فرماندار بافق با فرمانده انتظامی شهرستان بافق
 ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان،با حضور در ستاد انتظامی شهرستان بافق با سرهنگ یاوری فرمانده انتظامی بافق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛در این دیدار فرماندار بافق رضایت خود را  از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان در مدت کوتاهی که از انتصاب ایشان گذشته اعلام نمودند.ابوالقاسم دهقان با اشاره به فعالیت و اقدامات پلیس طی چند ماهه اخیر گفت: با توجه به تلاش و برنامه ریزی های منسجم این مجموعه، در شهرستان کاهش قابل توجهی در انواع تخلفات و بویژه سرقت‌ها مشاهده می‌شود.

 

وی همچنین درباره وضعیت اتباع بیگانه در شهرستان اظهار داشت: حضور اتباع بیگانه در بافق بطور کلی ممنوع می باشد و کسانی که آنها را به هر دلیل به کار می‌گیرند یا سکونت می دهند باید پاسخگو باشند و قطعا اقدامات قانونی برای این گروه از افراد اعمال و طبق قانون مجازات هایی در نظر گرفته خواهد شد.

 

فرماندهی انتظامی بافق باید با درایت تمهیداتی اتخاذ کند تا این افراد از شهرستان ممنوعه بافق طرد شوند.

 

وی در پایان بر اجرای کامل طرح جمع آوری موتورسیکلت های فاقد پلاک و غیرمجاز و همچنین برخورد با رانندگان و راکبان نابهنجار در سطح شهر تاکید کرد.

 

سرهنگ محمد یاوری فرمانده انتظامی شهرستان نیز در گزارشی گفت: عملکرد نیروی انتظامی در حوزه کشفیات و دستگیری متخلفات و معتادان  ادامه داشته و مطلوب می باشد  و پلیس به وظایف تکلیفی خود بطور جدی و قاطعانه عمل می نماید. وی گفت:در حوزه سرقت و تصادفات در بافق از سیر نزولی برخوردار هستیم.

 

وی ضمن قدردانی از اعتماد و همکاری مردم بافق با پلیس، بر تداوم هم افزایی و همدلی شهروندان بافق و نیز  مسئولان در زمینه تامین امنیت و آرامش شهرستان تاکید کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.