تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 17:15

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

یک فوتی و دو مصدوم پیامد حادثه خودرو سواری پژوپارس و تریلی در محور خرانق به ساغند

یک فوتی و دو مصدوم پیامد حادثه خودرو سواری پژوپارس و تریلی در محور خرانق به ساغند
مدیرعامل جمعیت هلال استان یزد از تصادف خودرو سواری پژو پارس و تریلی در محور خرانق که 1 فوتی و 2 مصدوم در پی داشت خبر داد.

به گزارش رویداد ایساتیس و نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : بنا به اطلاع مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان (eoc ) مبنی بر تصادف رخ به رخ یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس و تریلی در ساعت ۱۳:۵۹ ظهر امروز در کیلومتر ۱۵ محور خرانق به ساغند که یک فوتی و ۲ مصدوم در پی داشت، نیروهای امدادی هلال احمر خرانق به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد ونجات جاده ای خرانق با خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

عشقی بیان کرد : یک نفر در این حادثه فوت که جسد وی در خودرو گیرافتاده بود توسط نجاتگران هلال احمر با استفاده از ست نجات رهاسازی و تحویل عوامل ذیربط در محل دادند و ۲ مصدوم دیگر این حادثه نیز پس از اقدامات اولیه درمانی و کمک های اولیه با آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی بر لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین فراگیری آموزشها و اصول کمکهای اولیه و امداد برای ارائه خدمات به موقع به حادثه دیدگان تاکید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام شماره تلفن ۱۱۲ افزود: تلفن ندای امداد در طول شبانه روز، آماده پاسخگویی و دریافت گزارش های حوادث احتمالی از سوی مردم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.