تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1403 - 8:21

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

یزد به سامانه ملی مدیریت فوتبال پیوست

یزد به سامانه ملی مدیریت فوتبال پیوست
سامانه الکترونیکی مدیریت فوتبال برای نخستین بار با هدف ارائه خدمات مطلوب و شفاف سازی سایر فعالیت‌ها در شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛” سید حسن حسینی “رییس هیات فوتبال یزد افزود: از خدمات مرتبط با سامانه می‌توان به ثبت یکپارچه قراردادهای بازیکنان و کادر فنی، دریافت تصویر مدارک، مدیریت نقل و انتقالات به صورت یکپارچه، صدور دیجیتالی کارت مسابقه، مدیریت کامل مسابقات، محرومان و ناظران برگزاری و دریافت دیجیتالی گزارش داوران اشاره کرد.

 

وی به اهمیت ایجاد زمینه مناسبت برای سرعت بخشیدن به امور و شفاف سازی در برنامه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: با راه اندازی این سامانه علاوه بر حذف حضور فیزیکی، بانک اطلاعاتی دقیق از فعالیت‌های باشگاه‌ها، مدارس فوتبال و همچنین بررسی فعالیت آنان در شهرستان ایجاد می‌شود.

 

این مسئول بیان کرد: توسعه فعالیت‌های الکترونیکی در شرایط حال نقش مهمی در روان سازی خدمات به تیم‌ها و باشگاهها در شهرستان دارد و با پیگیری‌ها شاهد تحقق آن که جزء خواست همیشگی جامعه هدف بود و اینگونه طرح‌های محوری در شهرستان تقویت می‌شود.

 

حسینی بیان کرد: نحوه ثبت نام و ورود کاربران به سامانه مدیریت فوتبال شامل دست اندرکاران تیم، باشگاه‌ها و سایر جامعه هدف برای بهره برداری طبق مقررات، کاربری و رمز عبور را دریافت و اقدامات همه با حذف کاغذ و از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد.

 

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان حدود ۷۰ درصد در شهر یزد زندگی می‌کنند و هیات فوتبال در قالب کمیته‌های مختلف در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد مستقر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.