تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1403 - 16:33

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

امسال نیز طبق سنوات گذشته با برپایی ۹ موکب مستقر در مرزهای ایران و عراق از زوار کربلا پذیرایی خواهیم کرد

امسال نیز طبق سنوات گذشته با برپایی ۹ موکب مستقر در مرزهای ایران و عراق از زوار کربلا پذیرایی خواهیم کرد
حجت الاسلام صادقی اظهار کرد: امسال نیز در ایام اربعین همچون سال‌های گذشته آمادگی پذیرایی از زائران که از مسیر چذابه به کربلا می‌روند، هستیم.

به گزارش رویداد ایساتیس؛مدیرکل اوقاف با بیان اینکه ۹ موکب برای پذیرایی از زائران فراهم شده، گفت: دو موکب در مرز چذابه با نام موکب سیدالشهدا(ع) اوقاف و همچنین موکب العباس امامزاده گان مهردشت از ابرکوه ، آماده پذیرایی از زائرین می باشند.

 

حجت الاسلام صادقی در ادامه به مواکب مستقر در کشور عراق اشاره کرد و گفت موکب امامزاده جعفر(ع) در کربلا جنب مقبره حر ،موکب الرضا وابسته به آستان مقدس شاهزاده فاضل(ع) در شهرهای کربلا ، نجف و کاظمین ، موکب جوانان سیدالشهدا مبارکه وابسته امامزاده عبدالله (ع)بافق و موکب بقعه متبرکه سید عباس(ع) خاتم (ع) می باشند.

 

حجت الاسلام صادقی گفت: امسال در مدت ۲۰ روز فعالیت مواکب اوقاف استان یزد برای اسکان، پذیرایی، پخت نان گرم، بهداشتی و استحمام و… زائران برپا شده است.

 

وی با تأکید بر اینکه فعالیت موکب‌های وابسته به امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد آغاز شده ، گفت: شنبه آخرین موکب اوقاف از یزد در مرز چذابه و نقطه صفر مرزی برپا شده و آماده خدمت رسانی به زائرین میباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.