تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 17:05

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

رویکرد جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در سال جدید امام شناسی است

رویکرد جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در سال جدید امام شناسی است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره بین‌المللی حضرت علی اکبر (ع) رویکرد امسال را حاوی منبع غنی از امام شناسی برشمرد.

به گزارش رویداد ایساتیس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد؛ محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه خوانی حضرت علی اکبر (ع) با اشاره به ویژگی منحصر به فرد آن حضرت از خلق و خوی و شمایل به پیامبر اکرم (ص)گفت: در حوزه تربیت به الگو احتیاج داریم که ایشان سرمشق خوبی برای جوانان است.

دهقانی اشکذری درباره رویکرد جشنواره در سال جاری گفت: امسال نسبت به سال قبل رویکرد بهتری خواهیم داشت و آثار ارسال شده حاوی منبع غنی از امام شناسی است.

وی ادامه داد: امیدواریم با مشارکت اندیشمندان از سراسر کشور و جهان یک جشنواره در شان حضرت علی اکیر (ع) برگزار کرد و از قالب شعر برای بیان ویژگی‌های ایشان استفاده کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با اشاره به فعال بودن سامانه ارسال آثار گفت: بازه اصلی جشنواره مهدویت از ۱۳ رجب شروع شده و روز جوان، روز تولد حضرت علی اکبر(ع) خاتمه می یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.