تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 - 11:43

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر در استان یزد برگزار شد

ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر در استان یزد برگزار شد
ششمین انتخابات شوراهایی اجرایی و بازرسین شعب هلال‌احمر استان با مشارکت اعضای داوطلب، صبح 19 مرداد ماه در سراسر استان برگزار شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در بازدید از روند اجرایی و نظارتی انتخابات شورای اجرایی و بازرسی هلال احمر گفت: ششمین دوره انتخابات شورای اجرایی و بازرسی هلال‌احمر ایران از ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز جمعه ۱۹ مردادماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در ۱۲ شعبه جمعیت هلال احمر استان یزد آغاز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد با بیان اینکه ۲۳ صندوق اخذ رای، برای دریافت آراء اعضای جمعیت هلال‌احمر استان در نظر گرفته شده بود تصریح کرد: ۱۱ صندوق اخذ رای در شعب و دفاتر نمایندگی به عنوان صندوق اصلی و ۱۲ صندوق فرعی نیز در شعبی که اعضا واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند در نظر گرفته شد.

عشقی اضافه کرد: طبق زمان‌بندی اولیه این انتخابات به مدت ۱۱ ساعت و تا ساعت ۱۹ انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با عنوان اینکه در انتخابات ششمین دوره شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر استان یزد ۱۴۴ نفر کاندیدا ( ۱۱۴ کاندید شورای اجرایی و ۳۰ کاندید بازرسی ) در سراسر استان داریم ، خاطرنشان کرد: در هر یک از شعبه های هلال‌احمر در شهرستان ها ۵ نفر عضو اصلی و ۳ نفر عضو علی‌البدل انتخاب می شوند.

عشقی عنوان کرد: در استان یزد بیش از ۲۹۰ نفر ازکارکنان و اعضای این جمعیت به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی وظیفه برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر را برعهده داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر هر چهار سال یکبار برگزار می شود اظهار کرد: این انتخابات در ۳ مرحله شهرستانی، پس از آن انتخابات استانی و تعیین اعضای هیات مدیره هلال احمر و سپس انتخابات کشوری و تعیین اعضای شورای عالی هلال احمر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.