تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1403 - 14:06

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

دست‌یابی به قله‌های پیشرفت، با حق‌گویی و آگاهی بخشی خبرنگاران

دست‌یابی به قله‌های پیشرفت، با حق‌گویی و آگاهی بخشی خبرنگاران
محمدرضا عظیمی زاده ضمن تبریک روز خبرنگار گفت:دست‌یابی به قله‌های پیشرفت جز با حق‌گویی، مطالبه‌گری و مجاهدت خبرنگاران ممکن نمی‌شود.

به گزارش رویداد ایساتیس به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد متن کامل پیام مهندس عظیمی‌زاده مدیرعامل سازمان همیاری به شرح زیر است:

 

ن والقلم و ما یسطرون

 

به نام قلم

 

۱۷ مرداد ماه « روز خبرنگار » یادروز با شکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم و خبر را به حضور اهالی رسانه و خبرنگاران عزیز استان و کشور تبریک عرض کرده و ضمن پاسداشت خاطره « شهید صارمی » و دیگر شهدای والامقام عرصه خبر، تلاش و مجاهدت شما عزیزان را در برافروختن چراغ آگاهی بخشی مستقل و مسئولانه به‌ویژه در اطلاع‌رسانی مجموعه اقدامات و پروژه‌های سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد و ازجمله پروژه‌های نهضت ملی مسکن؛ ارج می‌نهم و قدردانی می‌نمایم.

 

بی‌شک دست‌یابی به قله‌های پیشرفت جز با حق‌گویی، مطالبه‌گری، صدق و مجاهدت شما خبرنگاران دغدغه‌مند در عرصه آگاهی بخشی ممکن نمی‌شود و با این تلاش مخلصانه شماست که می‌توانیم شهری خلاق و پویا را نمایان سازیم.

 

از ایزد متعال تداوم عزت و اهتمام مسئولانه اهالی رسانه و خبرنگاران استان و کشور را در روایت عشق، آزادی، خدمت و حق‌گویی در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی آرزومندم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.