تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1403 - 10:53

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

منابع بانکی به عنوان اصلی‌ترین منبع تامین مالی در استان شناخته می‌شود

منابع بانکی به عنوان اصلی‌ترین منبع تامین مالی در استان شناخته می‌شود
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: با وجود تمام اقدامات انجام شده همچنان منابع بانکی،اصلی‌ترین منبع تامین مالی شناخته می‌شود.

به گزارش رویداد ایساتیس؛مجید دهقانی‌زاده در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد  با بیان اینکه در استان یزد برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد راه‌های جدید تامین مالی انجام شده و اقدامات موثری نیز صورت گرفته است ابراز امیدواری کرد که به زودی نتایج آن در استان قابل مشاهده خواهد بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با توجه به سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی طی چند سال اخیر، بر بررسی و پایش مجدد منابع و مصارف بانکی استان تاکید کرد و گفت: با وجود تمام اقدامات انجام شده همچنان منابع بانکی به عنوان اصلی‌ترین منبع تامین مالی در استان شناخته می‌شود که لازم است منابع و مصارف بانکی استان بیش از پیش مورد بررسی و پایش قرار گیرد.

دهقانی‌زاده افزود: در این راستا لازم است واحدهای اقتصادی که محل فعالیت آن‌ها در استان یزد بوده و گردش مالی آن‌ها در استان دیگری است، مورد توجه قرار گرفته و اقدامات لازم برای رایزنی با این واحدها برای انتقال حساب و گردش مالی به استان یزد صورت پذیرد.

دبیر ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد پایش وضعیت واحدهای تولیدی و اقتصادی استان را از موضوعات کلیدی در استان عنوان کرد که می‌توان با توجه به آمار درست، برنامه‌ریزی مناسبی برای آینده اقتصاد استان داشت.

دهقانی‌زاده اظهار داشت: با توجه به نیاز استان یزد به آمار دقیق و بروز و مبتنی بر وضع موجود، لازم است پایش سایر بخش‌های اقتصادی استان همچون کشاورزی، معدن و گردشگری نیز همانند بخش صنعت در دستور کار قرار گیرد.

به گفته وی، از مزیت‌های روند اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت، استخراج اطلاعات به صورت غیر مستقیم و مقایسه مصرف انرژی، میزان اشتغال ایجادی و میزان تولید واحدهای اقتصادی است که میزان انحراف را کاهش می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.