تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1403 - 23:39

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

دستگاه‌های نظارتی و قضایی با اختلال گران در نظم عمومی حمل‌ونقل برخورد کنند

دستگاه‌های نظارتی و قضایی با اختلال گران در نظم عمومی حمل‌ونقل برخورد کنند
اقدامات قانونی جهت برخورد با اخلال گران توسط راهداری آغاز شده و از دستگاه‌های نظارتی درخواست داریم با متخلفان برخورد قاطع و قانونی کنند.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ عدم اجرای یکپارچه سیستم عادلانه توزیع بار توسط برخی شهرستان‌های استان یزد موجب اعتراضات گسترده رانندگان در شهرستان ابرکوه و مرکز استان شد که در همین جمه زیادی از رانندگان استان با تجمع اعتراضی گسترده در این اداره کل خواستار اجرای سیستم نامبرده در سراسر استان شدند.

🔹در همین راستا محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در جمع رانندگان حضور یافته و ضمن استماع مشکلات آنان، جهت برخورد قانونی با تعداد معدود اخلال گران در نظم عمومی فرآیند حمل‌ونقل و همچنین برنامه‌ریزی جهت پیاده‌سازی یکپارچه و گسترده سامانه نوبت‌دهی مجازی و سیستم توزیع عادلانه بار بین رانندگان، قول مساعد دادند.

🔹رستگاری دراین‌باره اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته در شهرستان‌هایی مانند بافق، مهریز و بهاباد تعداد معدودی از رانندگان عَلَم بومی‌گرایی برافراشته و از حمل بار توسط رانندگان غیربومی ممانعت به عمل می‌آوردند که این مسئله در شهرستان بافق به وضعیت بحرانی تبدیل شد و فرآیند حمل‌ونقل در این شهرستان و همچنین استان را دچار اختلال کرد.

🔹مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، افزود: برخی که اجرای سیستم توزیع عادلانه بار را مغایر با منافع شخصی و زیاده‌خواهی‌های نامشروع و غیرقانونی خود می‌دیدند، در مقابله با عموم رانندگان در اجرای سامانه نوبت‌دهی مجازی دست اندازی و کارشکنی میکنند.

🔹رستگاری با تأکید بر اینکه مجموعه حقوقی راهداری اقدامات لازم جهت برخورد قانونی با اخلال گران را آغاز کرده است، تصریح کرد: از دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و قضایی نیز درخواست داریم که به این موضوع مهم ورود کرده از زیاده‌خواهی و اقدامات غیرقانونی برخی افراد سودجو جلوگیری نمایند؛ چراکه ادامه این روند ضمن ایجاد اختلال گسترده در فرآیند حمل‌ونقل، تبعات منفی گسترده ای در پی خواهد داشت.

🔹وی ادامه داد: مدیران و مسئولین مجموعه راهداری امروز با حضور در جمع رانندگان و شنیدن مشکلات آنان، مانع کشیده شدن اعتراضات به مراجع دیگر و حتی استانداری شده و جهت اجرای سیستم توزیع عادلانه بار بین رانندگان سراسر استان قول مساعد دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.