تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 23:02

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

برگزاری کارگاه آموزشی “آشنایی با اصول قراردادها و پیمان ها” در سازمان تعاون روستایی استان یزد

برگزاری کارگاه آموزشی “آشنایی با اصول قراردادها و پیمان ها” در سازمان تعاون روستایی استان یزد
کارگاه آموزشی "آشنایی با اصول قراردادها و پیمان ها" با حضور بیش از ۵۰ نفر از ارکان اتحادیه ها و تعاونی های مدیریت تعاون روستایی استان برگزار شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ ۱۲ تیرماه سال ۱۴۰۳ دوره آموزشی “آشنایی با اصول قراردادها و پیمانها” با حضور ۵۲ نفر از مدیران عامل، رؤسای هیأت مدیره، حسابداران و بازرسان اتحادیه ها و شرکتهای تعاونی روستایی، کشاورزی، تولید روستایی و زنان تحت نظارت مدیریت تعاون روستایی استان یزد در محل سالن اجتماعات شهید صدوقی سازمان استان برگزار شد.

“سیدحسین دشتی” مدیر تعاون روستایی استان یزد با اشاره به اهمیت آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در شبکه اظهار نمود: آموزش همواره به‌عنوان وسیله‌ای مطمئن در جهت بهبود کیفیت عملکرد و حل مشکلات مدیریت مد نظر قرار می‌گیرد و فقدان آن نیز یکی از مسائل اساسی و حاد هر سازمان را تشکیل می‌دهد. بدین جهت به‌منظور تجهیز نیروی انسانی شبکه و بهسازی و بهره‌گیری هر چه مؤثرتر از این نیرو، بی شک آموزش یکی از مهمترین و مؤثرترین تدابیر و عوامل برای بهبود امور سازمان بشمار می‌رود.

شایان ذکر است در این دوره با حضور استاد مدعو دکتر حیدری از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارکان اتحادیه ها و تعاونی های شرکت کننده به مدت یک روز به صورت حضوری ضمن آشنایی با محتوا و سرفصلهای این کارگاه آموزشی در خصوص مباحثی نظیر تعریف رابطه حقوقی بین کارگر و کارفرما، تعریف قرارداد کار، انواع قراردادهای کار، تعهدات و تکالیف کارفرمایان در مقابل کارگران و تعلیق و خاتمه قراردادکار، آموزش های لازم را کسب نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.