تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1403 - 12:34

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

تداوم مکتب خدمت با حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق می‌شود

تداوم مکتب خدمت با حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق می‌شود
استاندار یزد گفت: حضور مردم بصیر استان در انتخابات ریاست جمهوری باعث تداوم مکتب خدمت در گام دوم انقلاب اسلامی خواهد شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛مهران فاطمی “در آیین بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان (عج) یزد با بیان اینکه طی سه سال گذشته در دولت سیزدهم یک «مکتب خدمت» ارائه شد افزود: مکتبی که در آن برای خدمت به مردم و پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی و شهیدان تلاش شبانه روزی انجام می‌شود و میدان خدمت مدیران به اندازه جغرافیای ایران است.

 

وی این مکتب خدمت را در گام دوم انقلاب اسلامی راهگشا دانست و تصریح کرد: تداوم این مکتب باعث گشایش بن‌بست‌ها و مشکلات کشور در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، بین المللی، علم و فناوری، فرهنگ و هنر و غیره خواهد شد.

 

استاندار یزد در همین راستا ادامه داد: در «مکتب خدمت» یک مسئول و خادم در برابر خداوند اخلاص، در برابر ولی امر اطاعت محض و در برابر مردم صداقت و خدمت بی‌منت خواهد داشت.

 

وی در ادامه با بیان اینکه یزد، در مشارکت انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر کشور بوده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با بصیرت و معرفت استان در انتخابات ریاست جمهوری نیز با حضور حداکثری خود باعث تداوم مکتب خدمت شوند.

 

تقاطع غیر همسطح صاحب الزمان (عج) یزد با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

این پروژه مشکلات ترافیکی زیادی که در مبادی ورودی و خروجی چند محله از جمله مریم آباد و حسن آباد آن وجود داشت را برطرف می‌کند و ضریب ایمنی و امنیت رفت و آمد در این مسیرها را به طور محسوسی افزایش می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.