تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1403 - 15:33

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

حلقه صالحین بانوان اداره استاندارد یزد برگزار شد

حلقه صالحین بانوان اداره استاندارد یزد برگزار شد
همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان، روز رهایی انسان از بند شیطان، حلقه صالحین بانوان بسیجی اداره کل استاندارد استان یزد برگزار شد.

به گزارش اداره رویداد ایساتیس؛بانوان بسیجی ضمن گرد آمدن پرشوردرمکان مقدس نمازخانه اداره کل، ضمن گرامی داشت عیدبزرگ وسعید قربان(سالروزواقعه مهم وتاریخی مسلمانان) موضوع”نقش معنویت در کاهش استرس” را به اشتراک گذاشته ودر خصوص این موضوع ومباحث مرتبط با آن از قبیل افسردگی که رایج ترین اختلال روانی عصر کنونی است، به بحث و گفتگو پرداختند.

برپایه این گزارش، درخصوص مباحث مطرح شده دراین نشست، می توان به این مطالب اشاره داشت که، عبادت و برقراری ارتباط با قدرت لایزال و بی منتهای هستی به افراد آرامش خاصی از نظر روحی و روانی می دهد و صبر و شکیبایی بیشتری در مقابل دشواری ها و مشکلات زندگی به انسان می دهد، درواقع تاب آوری انسان را بالا می برد.

اعضاء حلقه صالحین جملگی درپایان اظهار داشتند:معنویت فرد را به قدرت عظیم الهی متصل می کند و تقویت این برقراری ارتباط و اینکه هر اتفاق و مساله که در زندگی رخ دهد، به خواست و اراده الهی است، به افراد آرامش می دهد و باید باور داشت که قدرت و حامی مهربانی هست که در مواجهه با مسایل ومشکلات زندگی، یاری رسان مخلوقات جهان هستی است.

شایان ذکراست، توزیع شیرینی و شربت و برگزاری مسابقه فرهنگی همراه با اهداء جوایز نقدی، از دیگر برنامه های گرامیداشت عیدبزرگ وسعید قربان در اداره کل استاندارد استان یزد بود که سبب ایجاد فضایی شاد و معنوی در این نهاد دولتی گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.