تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 - 11:58

خبرنگار:اصغر عسکری/ سردبیر:علیرضا مهران پور

تهیه و توزیع ۱۵۰ کیسه آرد از محل کفاره مومنین بین نیازمندان بافقی

تهیه و توزیع ۱۵۰ کیسه آرد از محل کفاره مومنین بین نیازمندان بافقی
این مجمع همه ساله با جمع آوری وجوهات مربوط به کفاره روزه مومنین اقدام به تهیه آرد و نان تازه نموده و در اختیار نیازمندان قرار می دهد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛حسن امیرزاده رئیس مجمع خیرین میعاد شهرستان بافق افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۰ کیسه آرد به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان واقعی شهرستان بافق توزیع شد.

به گفته وی مردم دیندار شهرستان می توانند از طریق دستگاه های کارت خوان تعبیه شده در نانوایی های دارای سهمیه دولتی با انتخاب نماد پرداخت زکات و کفاره نان یا آرد تهیه و برای توزیع بین نیازمندان واقعی، در اختیار مراکز خیریه قرار دهند.

امیرزاده همچنین از کار خیر نیکوکاران بافقی که برای تغییر زندگی افراد بی بضاعت تلاش می کنند تشکر و قدر دانی کرد.

وی با بیان اینکه هرگونه اعتنا به نیازمندان و نوع دوستی در حیات فردی و اجتماعی، نشانه پویایی و سلامت جامعه است.اظهار کرد: معرفت و نوع دوستی خیران و آثار مثبت آن همیشه در جامعه ماندگار خواهد بود.

وی هدف اولیه کفاره، طلب آمرزش از خداوند و اعطای رزق و روزی نیازمندان عنوان کرد و افزود: بنابراین، هر شیوه‌ای که بتواند این هدف را به سرانجام برساند، می‌تواند مناسب باشد.

گفتنی است بخش قابل توجهی از این مبلغ با همکاری مرکز نیکوکاری صاحب الأمر (عج) جهت تهیه آرد برای نیازمندان ساکن در جنوب استان کرمان هزینه گردیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.