تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 12:43

خبرنگار:مژگان دشتی / سردبیر:علیرضا مهران پور

دهکده ورزشی بزرگ در اردکان ساخته می‌شود

دهکده ورزشی بزرگ در اردکان ساخته می‌شود
فرماندار اردکان گفت: عملیات اجرایی ساخت یکی از بزرگ‌ترین دهکده های ورزشی با یاد شهدای خدمت آغاز می شود .

به گزارش رویداد ایساتیس؛حسین سبزواری با تسلیت شهادت شهدای خدمت به‌ویژه شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دوره ششم مدیریت شهری حمایت از حوزه ورزش است و بر همین اساس توسعه فضاهای ورزشی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

 

وی افزود: در همین راستا، پروژه احداث بزرگ‌ترین دهکده ورزشی که به لحاظ زیرساختی، گامی بلند برای توسعه ورزش، استعدادیابی و افزایش نشاط اجتماعی در اردکان خواهد بود.

فرماندار اردکان گفت: این دهکده مدرن ورزشی در زمینی به مساحت۱۵۲هکتار احداث می‌شود،

سبزواری با بیان اینکه اقدامات اولیه انجام شده ، موافقت نامه های اداره برق ، آب ، گاز ، محیط زیست و پدافند غیرعامل گرفته شده است اظهار داشت : واگذاری زمین به اداره ورزش و جوانان شهرستان هم در حال انجام است .

وی یادآور شد: طرح اولیه وبرآوردهای آن آماده است، این ورزشگاه به عنوان بزرگترین ورزشگاه اردکان در پیوست جدول ۲۰بودجه قرار خواهد گرفت .

سبزواری عنوان کرد:

زیرساخت های این دهکده شامل : سالن های تخصصی ، پیست موتورسواری ، اسب سواری ، استخر و هتل می باشد که حتی امکان رویدادهای بین المللی هم داشته باشیم .

 

فرماندار اردکان تصریح کرد: راه‌اندازی یک مجموعه ورزشی بزرگ در شهرستان اردکان امکان خوبی برای ترویج فعالیت‌های ورزشی و سلامتی در این منطقه ایجاد خواهد کرد، این مجموعه می‌تواند فضایی مناسب برای تمرینات و مسابقات ورزشی، تشویق جوانان به شرکت در ورزش و تربیت نیروی انسانی سالم و فعال در شهرستان فراهم کند.

او افزود: این اقدام می‌تواند به ایجاد انگیزه و اشتیاق برای ورزش و سلامتی در جامعه کمک کند و سبب ارتقای سطح فیزیکی و ذهنی افراد شود، همچنین، ایجاد یک دهکده ورزشی می‌تواند به توسعه گردشگری و اقتصاد محلی نیز کمک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.