تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403 - 8:18

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

آغاز عملیات اجرایی اصلاح هندسی میدان شهدای حج

آغاز عملیات اجرایی اصلاح هندسی میدان شهدای حج
مدیر منطقه یک شهرداری یزد از آغاز عملیات اجرایی اصلاح هندسی میدان شهدای حج خبر داد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛سید علیرضا رسولی اظهار کرد: در این طرح مهم و تاثیر گذار که پس از سال ها مطالبه مردمی و نیاز مبرم به تصویب مراجع ذیربط رسیده است، علاوه بر افزایش محیط درونی میدان به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع، تسهیل عبور و مرور محورهای متصل به میدان شهدای حج انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به نقش مهم پخش کنندگی این میدان و اتصال سه بلوار و سه خیابان به این محل، گفت: پیشنهاد اصلاح هندسی آن در سال گذشته به مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری ارائه و پس از بررسی، این طرح توسط معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ابلاغ شد.

 

مدیر منطقه یک شهرداری یزد گفت: در سال جاری بلافاصله پس از تامین اعتبار و با هماهنگی با سایر بخش ها و ارگان ها، عملیات اجرایی آن در روز سی و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ و سالروز میلاد پربرکت آقا امام رضا (ع) آغاز شد.

 

وی ادامه داد: در این طرح سعی شده است که کمترین میزان جابجایی تاسیسات و درختان انجام شود و علاوه بر میدان ورودی بلوار شهیدان حاج مهدی، بلوار آیت الله سید محمد کاظم طباطبایی و بلوار امام حسین (ع) نیز اصلاح خواهد شد.

 

رسولی با بیان این که از فواید مهم اجرایی این طرح، کاهش بار ترافیکی میدان با تقویت توزیع بلوارهای مذکور است، گفت: در ادامه، ساماندهی محیط داخلی میدان نیز انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.