تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 20:23

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

جشن زیر سایه خورشید در یزد برگزار شد

جشن زیر سایه خورشید در یزد برگزار شد
هفدهمین جشنواره زیر سایه خورشید، جمعه شب با حضور اقشار مختلف و خادمان حرم رضوی در صحن امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛در این مراسم معنوی برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط خادمان حرم رضوی و سخنرانی در خصوص فضایل و مناقب حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) انجام شد.

 

حجت‌الاسلام ” مهدی مهدوی نژاد ” مسئول هیات انصار ولایت و کانون جوانان رضوی یزد با تبریک دهه کرامت در فضایل و مناقب حضرت امام رضا (ع) از همکاری و مشارکت مردم در مراسم قدردانی کرد.

 

همچنین در ادامه توسط خادمان برنامه مولودی خوانی و مدیحه سرایی در فضیلت حضرت امام رضا (ع) اجرا شد و گروه سرود ولایت یزد نیز به اجرای برنامه پرداخت که مورد اقبال مردم قرار گرفت.

 

به اهتزاز در آوردن پرچم آستان مقدس امام رضا (ع) توسط خادمان رضوی و همچنین قرائت صلوات و زیارت خاصه این امام همام با همراهی شرکت کنندگان در مراسم از دیگر بخش‌های اصلی بود

ترویج زیارت از راه دور حضرات معصومین (ع) به عنوان یکی از معارف شیعه، ایجاد فضای معنوی حرم رضوی درهمه شهرهای ایران، حضور خادمان و پرچم آستان مقدس رضوی در قالب طرح بوی پیراهن یوسف در شهرهای مختلف و خدمات ‌رسانی به محرومین از جمله اهداف و برنامه های جشنواره زیر سایه خورشید است.

 

در دهه کرامت امسال ۱۷ نفر از خادمان رضوی میهمان استان یزد هستند که به مناطق مختلف اعزام شدند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.