تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 9:52

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

نخستین دستگاه OPG دندان وارد شهرستان بافق شد

نخستین دستگاه OPG دندان وارد شهرستان بافق شد
نخستین دستگاه تصویربرداری OPG دندان و عکس برداری تک دندان وارد بهداری آهنشهر شد و تا پایان ماه آماده خدمات رسانی به شهروندان می شود.  

به گزارش رویداد ایساتیس؛ مجتبی حمیدیان ، مدیرعامل شرکت، با اعلام این خبر گفت: به دلیل نبود دستگاه تصویربرداری OPG  در شهرستان بافق و نیاز مبرم مردم شهر به این دستگاه، موضوع خریداری دستگاه OPG  کل دندان در دستور کار قرار گرفت و خریداری شد.

 

وی با بیان اینکه وجود این دستگاه در شهرستان میزان مراجعات مردم را به مرکز استان کاهش می دهد افزود: دستگاه عکس برداری تک دندان نیز خریداری شده و در حال نصب است و دستگاه سونوگرافی هم تا پایان همین ماه وارد بهداری آهنشهر خواهد شد.

حمیدیان به میزان سرمایه گذاری در این بخش اشاره کرد و گفت: دو دستگاه تصویربرداری OPG کل دندان و عکس برداری تک دندان با سرمایه ای حدود ۲ میلیارد تومان و دستگاه سونوگرافی نیز با سرمایه ای حدود ۵ میلیارد تومان خریداری شده است.

وی اضافه کرد: مرکز دندانپزشکی بهداری آهنشهر از تابستان امسال با امکانات کامل و سه یونیت فعال آماده خدمات رسانی به شهروندان خواهد بود.

 

گفتنی است شهرستان بافق پیش از این دستگاه تصویربرداری OPG برای کل دندان نداشته است و این اولین دستگاهی است که مورد استفاده همشهریان بافقی قرار می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.