تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 20:26

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

موانع راه اندازی پروژه درمانگاه شهرستان مهریز مرتفع شد 

موانع راه اندازی پروژه درمانگاه شهرستان مهریز مرتفع شد 
طی جلسه‌ای با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی و فرماندار شهرستان مهریز مشکلات درمانگاه بررسی و برای رفع آن برنامه‌ریزی شد. 

به گزارش رویداد ایساتیس؛ به منظور رفع مشکلات ایجاد شده در راه‌اندازی ساختمان جدید درمانگاه شهرستان مهریز و تسریع در بهره‌برداری از این مرکز صبح امروز سه‌شنبه طی جلسه‌ای با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان، فرماندار، شهردار و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهریز موانع موجود در راه‌اندازی این درمانگاه بررسی و برای رفع آن برنامه‌ریزی و اقدام شد.

در این جلسه دکتر حامد هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی یزد ضمن اعلام اینکه کارهای ساختمانی این پروژه به اتمام رسیده است تاکید کرد تلاش مجموعه مدیریت درمان استان همواره بر ارتقاء سطح ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان است افزود: با راه‌اندازی این درمانگاه امکان ارائه خدمات وسیع‌تری به بیمه شدگان تامین اجتماعی منطقه ایجاد خواهد شد.

دکتر هاتفی تاکید کرد: موضوع راه‌اندازی درمانگاه جدید شهرستان مهریز نیاز به همراهی و حمایت مسئولان شهرستان برای رفع موانع موجود دارد. وی اظهار امیدواری کرد: با همراهی مسئولان در آینده خیلی نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

آخوندی فرماندار شهرستان مهریز نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از خدمات مناسب درمان تامین اجتماعی در شهرستان خواستار ارتقا کمی و کیفی خدمات همزمان با افتتاح درمانگاه جدید شهرستان شد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از بیمه شدگان تامین اجتماعی افتخار و وظیفه همه مسئولان است گفت برای رفع موانع راه‌اندازی درمانگاه و تسریع در افتتاح پروژه از تمام توان و ظرفیت مجموعه شهرداری،اداره راه و شهرسازی، فرمانداری و دیگر ادارات مرتبط استفاده خواهیم کرد.

فرماندار مهریز از مدیر درمان تامین اجتماعی خواست همزمان با آماده‌سازی ساختمانی درمانگاه برای افتتاح، تجهیزات مناسب درمانگاه نیز خریداری و نصب گردد.

در پایان جلسه جهت انجام فرایند رفع موانع توسط دستگاه‌های مسئول صورت جلسه تنظیم و برای اجرای آن زمانبندی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.