تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 13:20

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

شب موسیقی یزد “گلبانگ امید” با حضور چهره سرشناس موسیقی کشور میلاد کیایی برگزار می شود.

شب موسیقی یزد “گلبانگ امید” با حضور چهره سرشناس موسیقی کشور میلاد کیایی برگزار می شود.
نهمین شب از شبهای موسیقی یزد ویژه ساز ایرانی سنتور با حضور میلاد کیایی مدرس سرشناس موسیقی و آهنگساز توانمند کشور برگزار می شود.

به گزارش رویداد ایساتیس؛سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن اشاره به برگزاری هشت شب باشکوه از سال گذشته تاکنون که به همت انجمن موسیقی استان و با استقبال کم نظیر علاقه مندان به موسیقی برپا شده است ، اظهار داشت: در ماه زیبای اردیبهشت شب موسیقی یزد ویژه ساز سنتور، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در سالن “ماه” تالارمرکزی یزد به همراه تجلیل از این استاد برجسته به پاس یک عمر تلاش و هنرآفرینی در عرصه موسیقی کشور برپا خواهد شد. همچنین فرصت حضور استاد کیایی در یزد را غنیمت شمرده و ورکشاپ حرفه ای ویژه نوازندگان و علاقه مندان به ساز سنتور در عصر روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در محل تالار فرهنگ اداره کل برنامه ریزی شده است که در اینجا از کلیه هنرجویان علاقه مند جهت ثبت نام و شرکت در این کارگاه دعوت نموده و توصیه میکنم این برنامه کم نظیر را از دست ندهند.

وی ادامه داد:شب های موسیقی یزد با هدف شناسایی،کشف و معرفی استعدادهای هنرموسیقی استان یزد به صورت ماهانه انجام می شود.

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تشویق و حمایت از هنرمندان جوان و جویای نام و همچنین آموزش تخصصی و معرفی موسیقی فاخر و اصیل ایرانی از دیگر اهداف مهم در معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی استان در پرپایی شب های موسیقی است.

دهقان اظهار امیدواری کرد:برگزاری این گونه نشست های تخصصی بتواند در آینده ای نزدیک به شکل گیری یک ارکستر حرفه ای و منسجم موسیقی ویژه استان یزد منجر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.