تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 16:59

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد

شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
3 واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد همراه با جعل نشان استاندارد توسط بازررسان اداره کل شناسایی شدند.

به گزارش رویداد ایساتیس؛حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد ادامه داد:درراستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرواز سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

این مسئول افزود: این ۳ واحدمذکوربه تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرومغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمزوآیینه ازجمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت می باشند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند.

مدیرکل استاندارد استان یزدتصریح کرد:نشانه گذاری و علامت استاندارد بروی لوازم یدکی خودرو وبسته بندی آنها الزامی است، ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بروی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت وصحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری در پایان گفت: همشهریان عزیز می توانند، با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استانداردایران، به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بروی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.