تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 13:09

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

مساعدت بابت حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان ها

مساعدت بابت حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان ها
مدیر کل انتقال خون یزد در دیدار با نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشورخواستار مساعدت بابت حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان ها شد.

به گزارش رویداد ایساتیس، مدیر کل انتقال خون استان ضمن برشمردن مشکلات اهدای خون سهرستانها(تامین نیرو، چارت تشکیلاتی، آموزش و استفاده از نیروهای بومی، کمبود تجهیزات و مشکلات تاسیساتی) در دیدار با محمد رضا صباغیان ، نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استانهای برتر کشور است تصریح داشت: یزد در زمینه اهدای خون در بین سه استان برتر کشور است و در زمینه اهدای خون مستمر جزو برترینهای کشور و در پوشش اهدای خون جزو استانهای خوب در بین دیگر استانها هستیم.

دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده های خون سازمان انتقال خون می باشد.

آقائی ضمن تشریح گزارشی از وضعیت اهدای خون در شهرستان های حوزه انتخابیه گفت: امیدواریم با مساعدت مسئولین شهرستان و حمایت های نماینده مردم در مجلس به زودی مشکلات و موانع موجود در بحث اهدای خون مرتفع گردد.

محمد رضا صباغیان ،نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر بابت طرز نگرش توسعه اهدای خون در شهرستان ها گفت: مطالبه مردم شهرستان جهت اهدای خون یکی از کوچک ترین مطالبات آنهاست و این امری است که باید هر چه سریعتر پیگیری و همچنین مشکلات نیز با کمک استان و مسئولین شهرستان مرتفع گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.